Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer Age of Sigmar
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer Fantasy Battles
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:09, 09 Lip 2015    Temat postu:

Cytat:
GW have said themselves the Bell-Fateweaver combo is fully intended but that if anyone abuses it they will quickly find nobody wants to play them anymore so it's a non-issue. If anyone actually uses that stupid combo regularly, nobody will play him and he will be forced to change his list. The problem fixes itself. In tournament settings it's even more of a non-issue because they will comp the rules like they did for every other fantasy edition.


Rolling Eyes

Widzi pan tamten samochód ma 2 koła zepsute zrobiliśmy to specjalnie bo przecież kupuje pan auto dla wyglądu a jeśli chce pan nim jeździć to przecież pociągnie na 2ch albo znamy mechaników którzy panu je naprawia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:53, 09 Lip 2015    Temat postu:

Wiesz co - odsiewacz buractwa i tyle. Na poziomie rozpiski będzie widać po ludziach buractwo ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nogul




Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 23:20, 10 Lip 2015    Temat postu:

Stary, wiesz ile auto-win combo już wrzucono na fora? Od chuja. System jest upośledzony i tyle. Dobry system ma balans, i na każdą kosę powinien być kamień. W grze turniejowej PG nie jest niczym złym. Nie można nazywać tego buractwem. Obecność autowinów źle świadczy o GW a nie o środowisku graczy. Tak biedny system jak AoS to ja (wcale sobie nie schlebiając) na kacu w klopie w godzinę rozpiszę na kolanie. Ale ja nie jestem nowym "klientem modelowym GW" - wiem jak powinien wyglądać dobry ruleset a to ścierwo od GW nijak nie mieści się w tej kategorii.

Mam obecnie o GW jak najgorsze zdanie. Odwalili ekstremalne kurestwo nie zapowiadając końca wsparcia systemu (wiedzieli o tym już od pierwszej połowy zeszłego roku - już wtedy tłoczyli te swoje śmiechowe modele do startera). Zanim zabili system wykonali ostatni turbo skok na kasę - EoT. Pokazali zero klasy, a ludzie odpowiedzialni za oprawę fabularną EoTa wykazali się taką ignorancją i brakiem szacunku dla twórców i miłośników tego uniwersum że brak mi słów żeby to opisać. Nie przymierzając jakby upośledzony kurdyjski pasterz uzupełniał "Niedokończone opowieści" Tolkiena.

Przecież jak bym wiedział 5 lat temu że za 5 lat system zdechnie to bym pierdolił WFB. I to żeby na skutek przetasowań rynkowych, czy jakichś niezależnych od nich przyczyn. Ale te łajzy miały po prostu sprawność biznesową polskiej komunikacji publicznej. Sprzedawać odlewy z wtryskarek po PLN 70-200 pln za kilkadziesiąt gram (faktyczny koszt pewnie kilkanaście) i od lat być pod kreską to już chyba trzeba być Grekiem. No ale jak się przez 10 lat nie potrafi wydać armybooka do chociażby Bretonii (przez co nie sprzedało się pewnie z kilkanaście tysiący boxów) to faktycznie lepiej zrezygnować z poważnego wargamingu i poszukać klienteli w wieku przedszkolnym. Tylko czekać aż rządy księgowych GW wezmą się za przemeblowanie w innych produktach. Figurki do kolejnej edycji AoS będziemy znajdować w chipsach.

Edit: literówki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nogul dnia Pią 23:40, 10 Lip 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Sob 17:59, 11 Lip 2015    Temat postu:

haha! dobrze powiedziane.

tak swoją drogą jednakże odnośnie AoS (w kiblu już byłem ale myśli me akurat koncentrowały się na czymś innym, więc nie opublikuję alternatywnych zasad do AoS, jednakże) może balancing patch powinien do każdej jednostki dopisać kolejne etykiety, np:
malutki, mały, średni (człowiek), duży, bardzo duży, wielki, ogromny
humanoid, czteronożny, wielonożny, dwuręki, wieloręki, masywny, wątły
itd..

A dopiero mając to na uwadze należałoby balansować scenariuszami. Wtedy też 30x clanrat vs 30x ChaosWarrior mogłoby być niejako konkurencyjne czasami.

Można też balansować punktami jak ktoś wspomniał, tylko kwestia odpowiedniego wzoru który na szybko można zrobić w excelu, jednakże zaczyna się spraw komplikować w przypadku wyceny umiejętności - chyba, że nie powinny być one brane pod uwagę : )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:55, 13 Lip 2015    Temat postu:

i wasnt able to read the book more in depth but this are the major
things found and thought people would like to know
--------------------------------------------------------

- the first 80 pages are Lore about the world, race lore and a small
timeline from the point where the old world ended to the Age of Sigmar

- about 30 pages of miniature gallery with all factions involved

- 110 pages of scenarios (complete with battleplans and lore) and rules
on how to play games in the fire realm and life realm (more of that later)
the battleplans can be played with any army

- lastley 30 pages of warscrolls and battalions inculding new minis:
Lord- Celestant (Same rules as in WD)
Lord Castellant (Ability: damage chaos unit within 12" or +1 save for
a single Stormcast unit within 12")
Gryphon Hounds (2 base attacks, double when near Lord Castellant, when
an enemy unit gets set-up within 10" roll 2D6, every friendy unit within
2D6" of the hounds can make a shooting attack at the enemy unit)
Judicators (4 different weapons to choose, 2 crossbow types and 2 bow
types)
Liberators (Same rules as in WD)

nothing new for chaos
nothing new for Sylvaneth


Some additional (optional) rules for the battlefields:
-Sigmars Storm-
Legion of chaos:
If playing chaos, you can roll 1D6 once per game if your general is
still alive to summon additional units:
1 - D3 Wounds to your general, if he dies he becomes a Spawn
2 - 1 Unit of Daemons, no heroes or monster
3 - 1 Unit of Daemons, no Heroes
4 - 1 Unit fo daemons
5 - D3 units of daemons, 1 hero max and 1 monster max
6 - D6 units of daemons, same as above

Bring down the Tyrant!:
if your general is order or destruction, one per game you can summon
Units from Stormcast Eternals.
Throw an amount of D6 that match the number of turns played.
ex: if you are in turn 3, throw 3D6 in turn 5 throw 5D6.
for every 3+ you can set-up 1 unit with the keyword "stormcast
eternals", 1 hero and 1 monster max

-Sulfur Archipelago-
when playing on a fire realm battlefield you can use these additional rules:

Missle weapons that are shot from 12" or more may reroll to-hit rolls of 1
every kind of scenerey blocks Line of Sight

Wizards can cast Fireballs:
- casting value 5
- 18"
if target unit is 1 model it suffers 1 mortal wound
unit of 2-9 models suffer D3 mortal wounds
units of 10 or more models suffer D6 mortal wounds

Bloodgysier:
place 6 dice on the battlefield (numberd 1-6)
at the start of every herophase roll 1D6 to see wich gysier becomes active.
Units within 6" of the gysier get D3 mortal wounds.
if you got a model with the keywords Priest and Chaos you can add or
substract 1 to your gysier throw.


- Realm of Life -
when playing on realm of life battlefields you can use these additional
rules:

Spontanious growth:
throw 1D6 at the start of your herophase, on 6 you may place 1 Sylvaneth
Wyldwood anywhere on the battlefield (must be flat surface)
if there are models in you way, remove them, place the wood and place
the models as near as possible to their original location.

Blooming life:
when rolling a 1 during a units battleshock test they dont flee. also
you heal any wounds sufferd for all models of this unit.

Wizards can cast Thornshield:
- casting value 6
- 18"
- until your next herophase all enemy units within 3" suffer D3 mortal
wounds.

Breeze of Pestilence:
- Nurgle Wizards can cast this spell
- casting value 4
- 12"
- choose 1 friendly unit
- enemy units within 3" of the chosen friendly unit have -1 to-hit
against that unit.
- you can choose to increase the casting value to a number of your
choice, for every point increased you can choose 1 additional unit

Hidden Foulness:
All scenery has the Hidden Foulness special rule.
during your hero phase throw 1D6 for every unit within 1" of any
scenery, add +1 if the unit is Nurgle
on 5+ the unit suffer 1 mortal wound, nurgle units heal 1 wound

Father Nurgle, be with me!:
once per game when a Nurgle Hero dies you can throw 1D6
1-2: replace the fallen hero with a chaos spawn
3-4: remove the hero
5-6: the hero doesnt die instead he heals all wounds back to full life.

------------------------------
New Battalions:
Stormcast Eternals - Heroes of the Host
1 Lord Celestant (with or without mount)
1 Lord Relictor
1 Lord Castellant
0-1 Gryph Hound units

Special Rules:
add +1 bravery to every Unit of Stormcast Eternals within 6" of any Hero
from this Battalion
if all 3 heroes are within 3" of each other, they may cast Wave of Might
during the herophase, throw 1D6 for every enemy Unit within 3" of this
battalions heroes.
on 4+ the enemy units suffer 1 Mortal Wound and must retreat if possible.

------
other stuff:
Slaanesh:
the book states that the dark prince's throne is empty because he
dissapeard and his followers are fighting for it

there are artworks in the paint schemata section of Bloodwarrios
wiedling two Axes and Bloodwarriors with double-bladed 2H axes (1 blade
on top and 1 blade on bottom)
maybe we will get a box of bloodwarriors much like the once for
Liberators with different options and special weapons


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RPG-7
Gość






PostWysłany: Wto 11:09, 14 Lip 2015    Temat postu:

Ceny poza starterem zapowiadają się na wysokie w Age of Sigmar, może będzie taniej niż w Battlu ale 30% taniej a ponad 50% mniej figurek Razz

Ostatnio zmieniony przez RPG-7 dnia Wto 11:30, 14 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RPG-7
Gość






PostWysłany: Pią 14:39, 17 Lip 2015    Temat postu:

Widziałem figsy na żywo - chaos bardzo dobry.
Zakon sigmara bardzo duże figurki raczej na termosy się nadają, lord zdecydowanie najlepszy.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer Fantasy Battles Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin