|
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 20:32, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
za około godzine, półtorej wrzucam rozpy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Słowian
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:48, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Cieszę się że są rozpy i temat się kręci. Czekamy jeszcze na rozpy Nogula, Micza i mam nadzieję Kuby.
Poniższy tekst zawiera treści ogólnie uznawane za obraźliwe i wulgarne, czytacie na własną odpowiedzialność. Dozwolone od lat 18. Czytając poniższe zgadasz się dotować autora jedną standardową jednostką rozliczeniową.
No to jedziemy z rozpami.
Na pierwszy ogień Grzesiu i jego leśniaki. (Generałowi zapomniałeś dopisać łuku a go policzyłeś). Bardzo magicznie i mobilnie. Jak Grzesia wieśniaki strzelają to bardzo pewnie(AP, poison). Wygląda to na pedal*two podobne go Zafa (biega, jeździ, strzela i magikuje czasem zawalczy aż zostanie sam na placu boju). Zadecydują strzałki i magia.
Zaf i ciemniaki.
Podobnie jak u Grzesia p*. Duża różnica w kowboju kosztem maga, lepszym cc, podobnym strzelaniu i słabszej magi.
Podsumowując powyższe rozpy, nikt nie powinien mieć żadnym problemów z pojechaniem chłopaków (chyba że będzie fart/nie fart w magii). Natomiast jeżeli uwzględnimy umiejętności dowódców to może być ciężko i tak też będzie. Gonienie za tym tałatajstwem jest straszne i właściwie bezcelowe. I tu ważna uwaga, jeżeli wasze oddziały nie umieją unikać strzałek/bełtów i magicznych pocisków to będzie jeszcze trudniej.
A teraz wracamy do klasycznych armii które nie chowają się po lasach czy innych ciemnych uliczkach. Armii które z magią nie mają za wiele wspólnego ponieważ prowadzą je wojownicy którzy cenią stal i metal a najbardziej Heavy metal!! ( i czasami podstępne podstępy).
Ja z gobasami.
Zielone łaaaa nadciąga. Brak magii. Są pajonki. Są dzikie oreczki! Są nocne z fanatykami. Są szybkie wilki a nawet latające gobliny! Już możecie się zastanawiać w którą stronę spierniczać. Lepiej teraz obmyślić plan ucieczki bo potem będzie za późno.
Czorcik z Bestiami.
Brak magii. Bardzo mocny bohater który zatrzyma bardzo wiele 3++. Mocny klocek rycerzy na który nie mam pomysłu. Klocek podstawowej piechoty ( taki se co by generał miał gdzie siedzieć). Tanie przeszkadzajki. Czyli solidnie i z pierdzielnięciem.
Na koniec mój pogromca w elfiej lśniącej zbroi, tęgi zawodnik czyli Tęgi.
Uwaga , uwaga, nadchodzi, coma 3..... Ełf na orzele! Ale będzie jazda. Cziężka kawa, topornicy fast i tempe strzały ( znaczy łucznicy). Fajna elastyczna rozpa do łapania pedal*twa.
Porównując z poprzednim turniejem to zmiany gdzieniegdzie kosmetyczne w innych przypadkach drastyczne ( zmiana armii). Proponuję nagrodę za złapanie wszystkich, wiecie jakich, elfów ( sorry Tęgi ale nagrody za łapanie Ciebie nie będzie). Ogólnie mniej magi, zero sztandarowych, więcej oddziałów i inne scenariusze! Będzie się działo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 17:50, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dobra Słowian, widać ze sie boisz to tak ciągle mówisz o tych elfach że sam juz nie wiem. Normalnie robisz w gacie i masz na ich pkt obsesje:D
Ja bym miał takiego skilla jak Zaf to bym cię utłukł... ale nie mam i pewnie przyjdzie mi sie z Tobą pomęczyć.
Partyzantka musi być. Partyzanci to najskuteczniejsze oddziały. Popatrz na separatystów, zero zawodowej armii a zobacz jak sobie radzą choć ich broń bardziej przypomina twojego doom divera niż parę moich strzałek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Czw 17:51, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Słowian
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:59, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Akurat separatyści maja do dyspozycji kilkaset wozów pancernych ( czołgi, transporter) oraz mnóstwo zawodowych żołnierzy władających językiem puszkina jako ojczystym. Co do reszty to sie zgadza. Robię pod siebie cały czas, już od najmłodszych lat dziecięcych ( a ty robisz to inaczej?). Co do bania się to mam kilka pytań. Mam się bać bo:
1. Mam przewagę liczebna ? (Jakieś 2:1).
2. Mam lepsze strzelanie? ( może mamy podobna liczbę łuków ale gobliny są mniejsze i trudniej je trafić a orki trwalsze i ciężej zranić. Pozatym krótkie luki szybciej się naciąga więc szybciej strzelają).
3. Mam lepsze morale ? ( moje oddziały tak się palą do walki że często atakują przeciwnika jak tylko go zobaczą, często bez rozkazu).
To chyba wystarczy aby wiedzieć jak skończą się nasze bitwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 21:23, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
hehe czyli oficjalnie przyznajesz ze orki to samograj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Czw 21:40, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wolfgarze, Słowian się wczuwa w goblińską część swojej armii (Fear Elves).
ad. 1. goblinów przewaga musi być 4do1 by było po równo z Alfami
ad. 2. proporcjonalnie do rozmiaru łuków są również i krótkie kończyny ; ]
Niech Was Chaos pochłonie!
..na którego czele będą stać moi generałowie ; ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Słowian
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:35, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czort dobrze zauważył moje wyczuwanie . Dzięki za podpowiedź z kończynami, gobasy bedą jeszcze szybsze ( asf i 2x strzał powinny mieć).
I oczywiście że orki to samograj, czasami nic nie musisz/możesz zrobić .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Słowian dnia Czw 22:37, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Czw 23:54, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
; ]
O której zaczynamy grę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Słowian
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:38, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Grzesiu, panowie. Gramy turniej w tym miesiącu ? Jeżeli tak to ustalmy zasady i resztę bo mało nam piątków zostało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaf
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:08, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Słowian napisał: | Grzesiu, panowie. Gramy turniej w tym miesiącu ? Jeżeli tak to ustalmy zasady i resztę bo mało nam piątków zostało. |
głodny bitew?
zjedz snikersa
ja z checia pogralbym na 2400k euro
musze sprawdzic jak z dupy sa te ogr dla delfow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|