|
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 16:15, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zastanawiemnie jedna zasada która chyba zmienił voto tylko 200 pkt różnicy w porównaniu do poprzedniego terminu.
- armia może posiadać tylko jedną jednostkę special i jedna jednostkę rare.
Będzie ciekawiej i nie będzie przegięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Nie 21:25, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wolfgar napisał: | Szczerze to nie wiem czy jest sens ograniczać tak wszystko. |
Wolfgar napisał: | Zasady raczej się nie zmienia. |
cóż tak przegiętego jest w specialach by ograniczać ich ilość do jednego unitu przy ograniczeniu zakazu dublowania (special/rare), bo idąc tą drogą można:
max 1 special i max 0 rare : -)
Serio się pytam: co takiego mocnego można wepchnąć na takie punkty? : )
Imo, armie które mogą wystawić dwa różne specjalistyczne oddziały z sekcji special mają i tak mocne core'y (w sumie są wyjątki od tego co tu napisałem) i ograniczanie dodatkowe tych wyborów osłabia nie silne armie tylko słabe, ba walczmy samymi core'ami, będzie jeszcze "ciekawiej"
Przy okazji można by wtedy od razu zrobić listę armii, które są na starcie na przegranej pozycji : -)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zgłębiczart dnia Nie 21:27, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 21:40, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Pisalem o jednej specjal i jednej rare
Chodzi mi o stopniowanie turnieju, powoli do przodu z większymi możliwościami. Na 1000 pkt juz będzie można dowolnie konfigurować jednostki oprócz dublowania rare/spec.
Nie chodzi mi o chore ograniczanie jednostek bo są za dobre. Jeśli wam to nie pasuje to spokojnie nie musi tego być, ja po prostu uważam że to byłoby lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Nie 23:12, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Nie 22:40, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Hmm.. no w sumie zamysł ciekawy jeżeli by patrzeć na to pod kątem całości eventów i wspomnianego stopniowania. Zatem jestem na tak : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Pon 1:53, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Apropo jednakże wcześniejszej wersji ograniczeń, gdzie dopuszczało się dwa unity z sekcji special to wymyśliłem taką rozpiskę:
[1] Necromancer (140)
- Wizard level 2
- Rod of Flaming Death
[1] Cairn Wraith (60)
[25] Zombies (85)
- Standard
- Musician
[5] Dire Wolves (40)
[5] Dire Wolves (40)
[5] Dire Wolves (40)
[4] Vargheist (184)
[7] Hexwraiths (210)
hero (25%), core (25.63%), special (49.25%)
z taktyką:
Necromancer w unicie Zombie;
dropy psów by odpowiednio postawić Hexwraithy (Vanguard) i Varheisty;
Hexwraithy to eteryczne FastCavalry, przelatując przez oddział zadają obrażenia; Varheisty mają fly i skirmish, wykorzystują Hexwraithy jako screen przed shootingiem by dostać się na odpowiednie pozycje, ew. combo charge z Hexwraithami;
Rod of Flaming Death na Necromancie to była odpowiedź na fast cavalry lub cokolwiek ważniejszego.
Cairn Wraith z Necromancerem w oddziale po to by: ew. wziąć na siebie duel, wyjść z oddziału by związać walką coś co nie ma magicznych ataków.
No i Necromanta cały czas IoN castuje + inny czar który jest zbijany dispel dice'ami : -)
I teraz gdyby hipotetycznie taka rozpiska miała rację bytu na najbliższym naszym turnieju, to takie założenia jakie poczyniłem są sensowne czy raczej nie przystają do realiów? Pytam bo jak już kiedyś wspomniałem, nie gram zbyt często, a od strony teoretycznej wydaje mi się to sensowne - lecz jak by to w praktyce wyglądało to tego nie wiem (nigdy nawet VC nie grałem) : -)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaf
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:02, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zgłębiczart napisał: | Apropo jednakże wcześniejszej wersji ograniczeń, gdzie dopuszczało się dwa unity z sekcji special to wymyśliłem taką rozpiskę:
[1] Necromancer (140)
- Wizard level 2
- Rod of Flaming Death
[1] Cairn Wraith (60)
[25] Zombies (85)
- Standard
- Musician
[5] Dire Wolves (40)
[5] Dire Wolves (40)
[5] Dire Wolves (40)
[4] Vargheist (184)
[7] Hexwraiths (210)
hero (25%), core (25.63%), special (49.25%)
z taktyką:
Necromancer w unicie Zombie;
dropy psów by odpowiednio postawić Hexwraithy (Vanguard) i Varheisty;
Hexwraithy to eteryczne FastCavalry, przelatując przez oddział zadają obrażenia; Varheisty mają fly i skirmish, wykorzystują Hexwraithy jako screen przed shootingiem by dostać się na odpowiednie pozycje, ew. combo charge z Hexwraithami;
Rod of Flaming Death na Necromancie to była odpowiedź na fast cavalry lub cokolwiek ważniejszego.
Cairn Wraith z Necromancerem w oddziale po to by: ew. wziąć na siebie duel, wyjść z oddziału by związać walką coś co nie ma magicznych ataków.
No i Necromanta cały czas IoN castuje + inny czar który jest zbijany dispel dice'ami : -)
|
o fuj
na szczescie nie boje sie takiej rozpy ale inne armie/rozpy maja przesmarkane
co do zmiany w reg - jestem na tak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zaf dnia Pon 15:04, 12 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 16:03, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
NIe znam sie na tym ale rozpiska z tego co piszesz jest poryta na takie pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Pon 20:31, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nom, naturalnym zagrożeniem są warlocki w tym przypadku oraz nieznacznie rozpiska Słowiana, a tak to nie miałbym obaw wystawić tego przeciwko rozpisce w innym stylu, którymi grano na poprzednim turnieju : ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaf
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:23, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zgłębiczart napisał: | nom, naturalnym zagrożeniem są warlocki w tym przypadku oraz nieznacznie rozpiska Słowiana, a tak to nie miałbym obaw wystawić tego przeciwko rozpisce w innym stylu, którymi grano na poprzednim turnieju : ] |
Warclock same gry nie robia z tym czyms ale razem z herosem z wardem na flame
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Wto 0:53, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a no tak, ta rozpiska nie ma bezpośredniej odpowiedzi na 1+AS : )
Ale może jakieś Vargheisty odpowiednio dostawione (2+2) mogłyby coś zdziałać (14 WS4 S5 ataków - bo statystycznie licząc optymistycznie, że czterech by doleciało i żaden by nie zginął przed atakiem to wbijają elfowi z 1+AS dokładnie 1.9(4) wounda na turę - 1.5(5) gdy na pegazie), ale mimo wszystko jest to tylko jeden unit z zasadą Fly, więc hero jest bezpieczny, zakładając, że jakiś oddział nieumarłych/ożywionych psów by przetrwał to można byłoby wtedy coś pokombinować : D
Przyznam, że byłaby to ciekawa potyczka : D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaf
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:48, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zgłębiczart napisał: | a no tak, ta rozpiska nie ma bezpośredniej odpowiedzi na 1+AS : )
Ale może jakieś Vargheisty odpowiednio dostawione (2+2) mogłyby coś zdziałać (14 WS4 S5 ataków - bo statystycznie licząc optymistycznie, że czterech by doleciało i żaden by nie zginął przed atakiem to wbijają elfowi z 1+AS dokładnie 1.9(4) wounda na turę - 1.5(5) gdy na pegazie), ale mimo wszystko jest to tylko jeden unit z zasadą Fly, więc hero jest bezpieczny, zakładając, że jakiś oddział nieumarłych/ożywionych psów by przetrwał to można byłoby wtedy coś pokombinować : D
Przyznam, że byłaby to ciekawa potyczka : D |
to przebieganie po oddziałach jest bez save
ratuje go ward na 2+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Wto 21:10, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a no tak, ta rozpiska nie ma bezpośredniej odpowiedzi na 1+AS : ) i 2++(Flaming)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zgłębiczart dnia Wto 21:13, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Słowian
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:52, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No to pomysły jeszcze jakieś czy już finalna wersja? Zastanawiające mogą być dwie rzeczy. Pierwsza to armie takie jak wi(L)eśniaki ( nie mam na myśli Bretoni tylko Leśne Elfy). Jeżeli ktoś( Grześ?) chce nią grać to może zrobimy tam przynajmniej 30 łuków? Nie wiem czy tym się da grać. Druga sprawa to wampirki. Jeżeli ktoś chce grać to proponuję zakazać eteryków i już będzie lepiej. Lepiej teraz ustalić jakie będą armie (inne niż na ostatnim turnieju) co by nie było niespodziewanek typu rozpiski powyżej (bardzo niewrażliwa na Warhammera na te punkty).
Sugestie wszystkich uczestników ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 11:42, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystkim się da grać jak mówi Zaf. Gorzej z eterykami bo tylko magia lub magic weapon. Na te pkt to ciężko. Raczej byłbym przeciw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgłębiczart
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głębiny
|
Wysłany: Śro 20:58, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
MagicAttacks (magia, magiczne bronie, umiejętności) oraz punkty! Eteryki to Undeadzi, a koszty modeli odwzorowują trochę unikalność ich cech. Gdyby nie było unstable byliby faktycznie przegięci : -)
Idąc tropem zakazów tak jak mówiłem, można zakazać również Rare - bo takie rzadkie jednostki na patrolu?
W chwili obecnej zasady wstępne są ustalone, czyli nie deklarujemy armii, a wysyłamy rozpiski do Wolfgara do zdefiniowanego terminu, aczkolwiek jest to ciekawa idea na następny turniej.
Co do leśnych elfów:
10 modeli BS4 S3 -3AS kosztuje 170 punktów
10 modeli BS4 S3 AP, Flaming, +1 to wound roll against Forces Of Destruction 160 punktów
10 modeli BS4 S3 no toHit penalties 150 punktów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|