Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Terminy Rozgrywek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer Fantasy Battles
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 12:33, 30 Gru 2014    Temat postu:

To fakt a watchtower zamienilbym na znacznik w 2 calach bo jak ktoś do domku wpadnie to gra staje się nudna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 14:05, 30 Gru 2014    Temat postu:

*zaf, no ale okey, argumenty please, bo:
1) karna armia 3xpiechota ze sztandarami, general + bsb ma jakąś przewagę nad rozpiską bez sztandarów i BSB
2) "deathstar" trzeba rozbić zamiast omijać

..i jest to pewnego rodzaju urozmaicenie, Fantasy Battle nie był projektowany stricte pod Battle Line, zwłaszcza na małe punkty.

Poproszę więc o przekonującą argumentację, gdyż nie mam pojęcia dlaczego rozgrywanie tego scenariusza mija się z celem.

*Wolfgar, nudny Watchtower powiadasz? (proszę o argumentację dlaczego ;P)
Równocześnie proponuję nowy scenariusz, gdyby zaproponowane wcześniej trzy były nieodpowiednie:
Ruined Watchtower
Wieść niesie, że w zrujnowanej wieży znajduje się artefakt. Należy zlokalizować wieżę i przeszukać. Musisz wejść w jego posiadanie, tak nakazuje Ci instynkt, dowódca, przekonania.

The Battlefield: wzgórze, las, bagno, ImpassableTerrain, wieża
Wieża musi być umiejscowiona na środku pola walki na górce.

Deployment
test sporny, kto więcej wybiera stronę, drugi gracz wybiera kto rozstawia się jako pierwszy, kto pierwszy się wystawi decyduje kto rozpoczyna turę

Scores
- Zdobyć artefakt i wycofać się z nim z pola bitwy 250 VP (przed końcem gry).
- Posiadanie artefaktu na polu bitwy 50 VP (w momencie końca gry).
- Śmierć dowolnej postaci dodatkowe 50 VP.
- Tylko jednostki ze sztandarami punktują za ćwiartki, pod warunkiem posiadania minimum modeli normalnie wymaganych do rekrutacji 25 VP.
- Jednostki uzbrojone w broń strzelecką znajdujące się pod koniec gry w wieży, nie będące związane walką uniemożliwiają punktację ćwiartek przeciwnikowi (nie posiadające broni zasięgowej są ignorowane).

Scenario Special Rules
czym jest artefakt:
artefakt jest losowym magicznym przedmiotem MagicStandards, rzut 2D6 (kolejność z podręcznika, od tyłu):
2 Scarecrow Banner
3 Gleaming Pennant
4 Banner of Eternal Flame
5 Standard of Discipline
6 Lichebone Pennant
7 Banner of Swiftness
8 War Banner
9 Razor Standard
10 Ranger's Standard
11 Wailing Banner
12 Rampager's Standard
Jeżeli jednostka nie posiadała sztandarowego, traktowana jest jakby jeden z modeli właśnie awansował. By skorzystać z magicznych właściwości sztandaru trzeba mieć wolny model w jednostce, takowy jest natychmiastowo awansowany i podnosi sztandar (muzyk lub champion nie może zostać sztandarowym) - jednostka zyskuje sztandarowego (może dojść do sytuacji, że jednostka posiada dwa magiczne sztandary), takiego sztandarowego traktuje się jak sztandarowego jednostki.

wejście w posiadanie artefaktu:
1. jednostka wchodząca do budynku jako pierwsza zyskuje artefakt
2. złamanie przeciwnika w walce oznacza przejęcie artefaktu
3. postać może podnieść artefakt
4. jeżeli po stronie walczących o artefakt znajdują się jednostki i postacie, w pierwszej kolejności artefakt podnoszą jednostki (w kolejności: Infantry, Monstrous Infantry, Chariots, Cavalry, Monstrous Cavalry, reszta)
5. artefaktu nie można przekazać

ograniczenia i klaryfikacje:
1. jednostka z artefaktem która zostanie zmuszona uciec ze sztandarem poza pole bitwy traktowana jest jako zniszczona i nie dostarcza bonusowych punktów za artefakt.
2. Jednostka z zasadą Vanguard wykonujące VanguardMove nie może podnieść sztandaru.
3. Tylko postać BSB może skorzystać z właściwości sztandaru.
4. Jednostka normalnie nie posiadająca opcji sztandarowego ignoruje artefakt.
5. Zrujnowana wieża jest elementem terenu z kategorii Mystical Monuments (ImpassableTerrain), zetknięcie się jednostki z obiektem traktowane jest jako wejście w ruiny, które musi zostać poprzedzone testem Ld (jednostki ITP lub wzbudzające strach (Fear/Terror) nie testują). W następnej swojej turze jednostka opuszcza ruiny (jeżeli znalazła artefakt, patrz niżej), wystawiając się w formacji w taki sposób, że nie powinna być dłuższa niż szersza, traktowana jest na tych samych zasadach, co jednostka która wjechała z krawędzi stołu, jednostka przylega ostatnim szeregiem do krawędzi ruin
6. jednostka składająca się z:
a. jednego modelu znajdzie przedmiot na 6+
b. dwóch modeli na 5+
c. trzech modeli na 4+
d. czterech modeli na 3+
e. pięciu modeli na 2+
f. z co najmniej dziesięciu modeli na 2+ z przerzutem
Jednostka która nie zdała testu pozostaje w ruinach i testuje w swojej kolejnej turze
7. Dozwolone jest wejście do splądrowanych ruin, wtedy jednostka w następnej swojej turze wychodzi niczego nowego nie zdobywszy
8. Dozwolone jest wejście kilku jednostek do ruin (jeżeli ruiny nie były jeszcze przeszukane, testuje każda z jednostek).


Proszę o argumentację, gdyż posiadacie wiele więcej wiedzy praktycznej niż ja : -))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zgłębiczart dnia Wto 17:57, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:22, 30 Gru 2014    Temat postu:

Zgłębiczart napisał:
*zaf, no ale okey, argumenty please, bo:
1) karna armia 3xpiechota ze sztandarami, general + bsb ma jakąś przewagę nad rozpiską bez sztandarów i BSB
2) "deathstar" trzeba rozbić zamiast omijać


a liczyłes pkt ?

która armia wystawi 3x piechota gen i bsb na 800p Rolling Eyes

Ja DE zmieszczę 3x 20 dreadspear _ gen i bsb ale wszystko gołe 0 przedm mag, nie wystawie nawet pełnej command group

ani przyjemnosc gry z takim ani przeciw

inne armie ?
O&G i SK dadza rade cos sensownego wyciagnac i emp ledwie

reszta to beda kadłubki

scenariusz jest ok
dodałbym zeby udupić kilka jedn -
Jedn które w armii nie mogamiec sztandaru nie mogą podnieść

u mnie warloki, harpie itp - zeby nie było walów w stylu szybko i tanio zdobywam pkt


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zaf dnia Wto 14:33, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 15:47, 30 Gru 2014    Temat postu:

z DE ciężko ciężko:
[1] Master, Sea Dragon Cloack, Heavy Armour, Repeater Crossbow, Enchanted Shield (90)
[1] Master, BSB, Sea Dragon Cloack, Heavy Armour, Halberd, Repeater Crossbow, Talisman Of Preservation (157)
[14] Darkshards, Shields, FCG (212)
[14] Black Guard of Naggarond, FCG (240)
[5] Dark Riders, Shields, Repeater Crossbows (100)

bohaterowie,
- generał, ASF (I7), WS6, 3A with S4, 1+
- BSB, ASF (I7), WS6, 3A with S5, 3+, 4++
- dobry oddział strzelców, 24", Multipleshot, ArmourPiercing, a w CC ASF (I5), WS4, S3, 5+, 6++
- Stubborn! mocny w walce oddział: ASF (I6), WS5, 2A with S4, 5+, ITP, Stubborn (Ld 9)
- FastCavalry, Shooting

Dla Blood and Glory armia przegrywa tylko gdy zostanie Ci jeden sztandar (Breaking Point 1, Fortitude 5).

goła rozpiska:
[1] gen (70)
[1] bsb (95)
{3x} [20] Dreadspears ({3x} 180)
zostaje (95/800) do rozdysponowania (FCG=30, AS 2+ dla mastera 12pts), rezygnując z championów w Dreadspears będzie: (FCG=20 czyli 60 dla trzech, i 2+ dla bohaterów za 24, zostaje 11 pts do rozdysponowania)
(Breaking Point 1, Fortitude 6)
ALE fakt faktem, byłaby to ciekawa rozpiska (zależy od power levelu reszty) ; -) Można by tweakować trochę bohaterów kosztem dwóch trzech włóczni : -)

btw, na takie punkty Hydra mogłaby być prawie nieśmiertelna, oczywiście zależy to trochę od tzw. Dice God ;p

---

warlocki nie mogą zdobyć budynku (musieliby odbić go w walce), natomiast harpie to inna sprawa:
racja - paląc myślałem o tym, co jeśli ktoś weźmie Vanguardujący oddział psów za 30 pts i porwie sztandar zdążając jeszcze uciec przed przeciwnikiem nim ten będzie miał szansę go złapać w budynku : -)
Przy czym fluffowo, każdy bohater powinien mieć możliwość zabrania artefaktu - w końcu został tam po to wysłany wraz z garstką żołnierzy/wojowników : )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zgłębiczart dnia Wto 15:52, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:54, 30 Gru 2014    Temat postu:

pod warunkiem ze wieza zrujnowana jest ruina a nie wieza
to mozna grac

Jedn z vang wykonujace vanguard nie moga podnosic sztandaru
podnoszacy bohater nie bsb nie dostaje bonusa
jedn bez opcji sztandaru nie moga podniesc

i robi sie sensownie

BG - poczekaj na 1500+ wtedy da sie grać i nie ma armii 0-1
na 800p to żal
podałem DE bo je znam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zaf dnia Wto 15:55, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 16:07, 30 Gru 2014    Temat postu:

No tak, gdyby wieża byłą wieżą, to wtedy każdy chciałby mieć minimum 10 modeli z kilkoma płonącymi atakami każdy ;P

Fakt faktem Blood and Glory ładnie u..pia rozpiskę, którą sobie wymyśliłem, dlatego uważam, że to dobry scenariusz : -)
Na 800 pts, każda armia będzie nie tak silna jak na 1500, więc poziom wyrównany : )
Przykładowo, dla Beastmenów można mieć dwóch bohaterów, którzy wcale w walce dobrzy nie będą, sytuacje ratują marki - nie mówię, że będę grać akurat nimi, bo fakt faktem aktualnie rozważam trzy armie, a dla jednej mam ciekawy pomysł jak zrobić modele! : ))

jak do 16tej nikt więcej się nie wypowie, to aktualizuję ruling w scenariuszu : -)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zgłębiczart dnia Wto 16:08, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 17:59, 30 Gru 2014    Temat postu:

Naniosłem zmiany (kolorem zielonym) - imo osobiście uważam, że wieża jako budynek byłaby lepszym rozwiązaniem : -)
Jeżeli ktoś ma inne pomysły na zruinowaną wieżę to proszę się nie krępować z przedstawieniem propozycji : -)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 20:56, 30 Gru 2014    Temat postu:

ja mam obiekcje. Moja armia nie posiada piechoty która jest w stanie jakoś sensownie stawic czoło komukolwiek chyba że w liczbie 40 ( choć to i tak na 1 runde). Wkładając taką piechote do rozpy posiadam bardzo mało możliwości złożenia czegoś grywalnego na inne scenariusze. W watchtower też szanse są nikłe z chłopstwem. Jestem za ruinami jak coś nie za budynkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:32, 30 Gru 2014    Temat postu:

1 bitwa
Bitwa z tajnym wystawieniem
cwiartki jak u Wolfgara
bsb/gen 50p
25 za mag sztandar przeciwnika
dodatkowo
1 duży pkt za zniszczenie najdroższego oddziału przeciwnika

2 bitwa

Ruined Watchtower
Dawno Dawno temu, żył w tej zniszczonej krainie wielki czarnoksieznik który zostawił coś po sobie

The Battlefield: Ruiny Wieży muszą być umiejscowiona na środku pola walki na górce.

Deployment
jak w podreczniku

Scores
- Zdobyć artefakt (+150p)
- Posiadanie artefaktu na polu bitwy 250 VP (w momencie końca gry).
- Śmierć dowolnej postaci dodatkowe 50 VP.
- Cwiartki zajmuje kawaleria/piechota z rankami

Scenario Special Rules
czym jest artefakt:
Artefakt jest sztandarem dającym zasadę stubborn, jedn uciekajaca nie może utrzymać sztandau (nie lubie losować)

Jeżeli jednostka nie posiadała sztandarowego, traktowana jest jakby jeden z modeli właśnie awansował. By skorzystać z magicznych właściwości sztandaru trzeba mieć wolny model w jednostce, takowy jest natychmiastowo awansowany i podnosi sztandar (muzyk lub champion nie może zostać sztandarowym) Jedn majaca mag sztandar uzyskuje dodatkowy bonus patrz wyzej

wejście w posiadanie artefaktu:
2. złamanie przeciwnika w walce oznacza przejęcie artefaktu
3. postać może podnieść artefakt
4. jeżeli po stronie walczących o artefakt znajdują się jednostki i postacie, w pierwszej kolejności artefakt podnoszą jednostki (w kolejności: Infantry, Monstrous Infantry, Cavalry, Monstrous Cavalry, reszta)
5. artefaktu nie można przekazać

ograniczenia i klaryfikacje:
1. jednostka z artefaktem która zostanie zmuszona uciec traci sztandar
2. Jednostka z zasadą Vanguard wykonujące Vanguard Move/scout nie może podnieść sztandaru.
3. Tylko postać BSB może skorzystać z właściwości sztandaru.
4. Jednostka normalnie nie posiadająca opcji sztandarowego ignoruje artefakt.

Jedn wkraczajaca w Ruiny rzuca na LD +1 za kazda rankę
3d6 udany rzut znajduje artefakt

8. Dozwolone jest wejście kilku jednostek do ruin (jeżeli ruiny nie były jeszcze przeszukane, testuje każda z jednostek nie walczacych).

BITWA 3
Największe bitwy zaczynają się o świcie

Każda broń zasięgowa i czar w pierwszej turze ma polowe zasięgu
w drugiej tylko broń zasięgowa
w trzeciej działa wszystko normalnie
gen/bsb 50p
Ćwiartki jak u Wolfgara
sztandar mag 25p

Ja tam wolę krótko opisane scenariusze Wink
wtedy nikt sie nie pyta w trakcie co to robi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zaf dnia Wto 21:43, 30 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 21:56, 30 Gru 2014    Temat postu:

Pierwszy może być.

Drugi, nawet fajnie jak będzie losowo sztandar.
Jeśli w rozpisce jedn ma wykupionego sztandarowego to może podnieść inaczej nie. Dlaczego ktoś ma płącić za sztandarowego a ktoś inny zyska go sobie za darmo, troche to słabe. Ćwirtki bym zrobił ze scorują oddziały min 8 piechoty, 4 konnych, 2 monst cavalery/infantry.

Trzeci moze być. Dlaczego tylko sztandar mag 25 a zwykły już nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 22:03, 30 Gru 2014    Temat postu:

hmm odnośnie scenariusza Ruined Watchtower:
zaf napisał:
- Zdobyć artefakt (+150p)
- Posiadanie artefaktu na polu bitwy 250 VP (w momencie końca gry).


Zgłębiczart napisał:
- Zdobyć artefakt i wycofać się z nim z pola bitwy 250 VP (przed końcem gry).
- Posiadanie artefaktu na polu bitwy 50 VP (w momencie końca gry).


moja koncepcja była taka: weź artefakt i uciekaj, bo on jest celem samym w sobie, jest narzędziem i przedmiotem pożądania siły silniejszej niż Ty..., przy czym nie ważne kto go zdobędzie i jak, ważne by go zabezpieczyć : )


*Wolfgar, moim zdaniem Scenariusze nie powinny być sprawiedliwe dla wszystkich armii, dla Bretonni chyba najlepszym scenariuszem jest Battle for the Pass (z bohaterem na Pegazie który wypalałby lasy pierścieniem)? : )
Ograniczenia do rozpisek tak, ale scenariusze już nie. To są dwie zupełnie różne sprawy : )
Ograniczenia definiuje się rzadko, gdyż potrzeba do tego wiele więcej zaangażowania. Do scenariuszy podchodzę w taki sposób, jako nadawanie charakteru rozgrywce, bo to m.in. pod scenariusze właśnie, na bazie pewnych dodatkowych ogólnych restrykcji budowane będą rozpiski : -)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:08, 30 Gru 2014    Temat postu:

Wolf:
premiuje branie sztandarów niemagicznych

faktycznie fajnie dodać ze nie daje sztandaru ale trzebva gomiec aby uzyuwac

losowosc ok - ale wolałbym moje poszukiwania bo to premiuje duże oddziały


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 22:18, 30 Gru 2014    Temat postu:

czyli za zdobycie zwykłego 0 pkt hmmm szkoda.
Nie wiem o co kaman, pisałem o wykupieniu sztandarowego dla oddziału.
premiuje duże oddziały, a bsb nie? Koleś z pancerzem 2++ zze sztandarem stubborn, zatrzymóje cokolwiek chcesz, los to zawsze los, jak to w grze opartej na kościach. Lepiej zeby sztandar nie był decydujący o losie bitwy. Może dać przewgę a może nie dać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:21, 30 Gru 2014    Temat postu:

pisze ok - znaczy sie nie upieram,

wole jednak moje posukiwanie tzn test ld 3d6 +1ld za rankę

zeby taki Słowian nie płakał ze ma 5LD i nic nie zrobi
no i kazdy kto wystawi wiekszy oddział ma bonus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 22:23, 30 Gru 2014    Temat postu:

Wolfgar napisał:
Drugi, nawet fajnie jak będzie losowo sztandar.

zgadzam się, ja lubię losować (prawdopodobieństwo ma rozkład paraboliczny rzekłbym, więc jakiegoś super wielkiego rozrzutu nie będzie)

Wolfgar napisał:
Jeśli w rozpisce jedn ma wykupionego sztandarowego to może podnieść inaczej nie. Dlaczego ktoś ma płącić za sztandarowego a ktoś inny zyska go sobie za darmo, troche to słabe.

bo oryginalnie to miało wyglądać tak:
1. masz sztandarowego, bierzesz artefakt i masz dwóch
2. nie masz sztandarowego, bierzesz artefakt i masz jednego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer Fantasy Battles Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 19 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin