Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:15, 24 Lip 2016 Temat postu: Kill Team : HoR Warzag House Rules |
|
|
Kilka ustaleń, które wynikły spontanicznie po kilku testowych rozgrywkach z Majkiem. Zmian jest bardo mało a zasady wrzucam dla tych którym nie chce się zajrzeć do oryginalnego pdf:]
Difficult Terrain and Buildings.
Poruszanie się w terenie trudnym 2d6 na ruch.
Zasady "Real Terrain". Modele poruszają się w terenie korzystając z drzwi, okien lub innych otworów. Ściany budynków i ruin pozbawione tego typu elementów traktowane są jak impass.
Jeśli budynek lub ruina pozbawiony jest schodów czy drabin przyjmuje się iż model musi wykonać akcję wspinaczki (test I)aby sforsować przeszkodę tudzież dostać się na kolejną kondygnację.
Look Out Sir
W 6'' dowolny model od celu ataku.
Hiding
Model musi być zasłonięty co najmniej w 50%. Należy oznaczyć model stosownym znacznikiem. Model traci zdolność ukryty jeśli się poruszy. Wykrycie ukrytego modelu następuje automatycznie w 12''.
Ukryty model nie może być celem ostrzału ani celem mocy psionicznej.
Climbing And Jumping
Model może wykonać akcję wspinaczka (Wykonanie testu I). Model wspina się na wysokość swojego ruchu.
Model może wykonać akcję skok (Wykonanie testu I). Model skacze na odległość swojego ruchu.
Upadek. Nie udany test I spowoduje upadek z wysokości. S = wysokości w calach AP -.
Psychic Phase
Warp Charge.
Generowanie WC d3.
Psychic Defence.
Wszystkie modele psykerów posiadają zdolność psychic Hood 12''. Model posiadający psychic hood zwiększa zasięg do 24''.
Area Effect
Na potrzeb skirmisha moce działające na oddziały mają zasięg 3'' od desygnowanego celu. Moce działające na pojedynczy model dalej działają na pojedynczy. To samo dotyczy mocy wymagające testu LD. Testujemy najwyższy w 3''.
Shooting Phase
Nerve and Pinning
Jeśli sojusznicy model ginie w odległości 3'' od innych lub innego modelu należy przeprowadzić test przygwożdżenia. Jeżeli broń z której model zginął posiadał zasadę pinning, test należy przeprowadzić używając 3d6.
Suppressing Fire
Jeśli broń posiada 2 strzału lub więcej można użyć akcji suppressing fire.
Obniżamy BS modelu o 1. Ogień możemy przenieść na dowolny model lub modele w odległości 3'' od celu pierwotnego.
Gets Hot!
Zasada bez zmian w stosunku do 40k. Dodatkowo jeśli save modelowi z bronią z tą zasadą się nie uda kładziemy mały znacznik wybuchu nad pechowym modelem. Wszystkie modele przykryte znacznikiem otrzymują trafienie o S 3 AP-.
Granades
Granaty wypisane w wargear danej frakcji są jednorazowe. Większa ilość można wykupić w wyszczególnionej sekcji dla danej frakcji.
Flamer Weapons
Miotacze płomieni dodają w KL dodatkową zasadę. Model, który został zraniony bronią z zasadą flamer, musi zdać test I jeśli zdał nic się nie dzieje, jeśli test został oblany zaznaczamy model znacznikiem "płonie". Jeżeli w swojej kolejnej fazie ruchu nie zda testu I otrzyma automatyczne trafienie z S3 AP-. Zaprzyjaźniony model może próbować również pomóc w gaszeniu kompana. Musi znajdować się 1'' od płonącego modelu. Gasi model na 2+. Jeśli na kości pojawi się 1 model otrzymuje również znacznik "płonie".
Assault Phase
Overwatch
Cel ataku może wykonać akcję overwatch o ile inne zasady mu tego nie zabraniają. Modele w 3'' od celu szarży mogą również wykonać akcję overwatch. Model może wykonać tylko raz akcję overwatch.
Diving Charges
Jeżeli szarża wykonana jest z przynajmniej 1'' różnicy wysokości, wymagany jest test I. Jeśli się uda szarża dochodzi do skutku wraz z bonusem +1 do S szarżującego.
Climbing Charges
Jeśli model próbuje zaszarżować model będący przynajmniej 1'' różnicy wysokości aby dostawić się do niego podstawką musi wykonać test wspinaczki. Jeśli test I się powiedzie i rzut na dystans, szarża dochodzi do skutku. Atakujący model ponosi jednakże karę w postaci -1 WS.
Counter Charges
Każdy przyjacielski model będący w 3'' zasięgu od celu szarży wroga może przyjąć na siebie impet szarży. Aby tego dokonać musi zdać test LD. Jeśli mu się uda automatycznie również szarżuje i może dostawić się do wrogiego modelu w 3''.
Supporting Charges and supporting Attack
Model, który fizycznie nie ma miejsca aby dostawić się podstawka w podstawkę z celem zarży może dostawić się do modelu będącego w zwarciu już z wrogim modelem. Model może wspierać walczącego kompana wykonując tylko 1 atak przeciwko wrogiemu modelowi.
Combat Result Modyficators
Każdy z poniższych efektów daje +1 do CR
- Model szarżował
- Model kontr szarżował
- Model posiada sztandar
- Przewaga w stosunku 5 do 1
INJURY
Kiedy model otrzymuje niewybronioną żadnym rzutem ranę należy rzucić:
1-2 Knocked Down
Siła uderzenia ogłusza model. Położ model "face down" aby zaznaczyć jego aktualny status. Model w czasie swojej tury ruchy może próbować się odczołgać na odległość 3''. Model w CC traktujemy jako bezbronny.
3-4 Stunned
Siła uderzenia rzuca model na ziemię. Połóż model "face up" aby zaznaczyć jego aktualny status. Model w CC traktujemy jako bezbronny.
5-6 Out od Action
Model od razu ponosi śmierć.
Strzelanie do modelu Stunned i Knocked Down.
Wykonanie testu WS i zranienie. Graczowi kontrolującemu ostrzelany model przysługuje jedynie rzut na naturalną osłonę w jakiej model aktualnie się znajduje. Model może otrzymać bonus do covera z psioniki lub innych zasad specjalnych.
Critical Hits and Instant Death Special Rule
Każda 6 na zranienie oznacza plus 1 do wyniku na tabeli INJURY. Jednakże jeśli atakujący potrzebuje 6 aby zranić model trafienie krytyczne nie ma miejsca.
Atak bronią z zasadą instant death powoduje automatycznie efekt Out Of Action.
Post został pochwalony 0 razy
|
|