 |
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 22:13, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A ja właśnie uważam że powinno być drugie dno rozgrywki a nie tylko płaska rozpierdalanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micz
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middenheim
|
Wysłany: Wto 0:20, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A może podzielmy cuba na 3 elementy ?? Główny wart 4vp i dwa pomniejsze po 2, plus baterie i możliwość zniszczenia cuba albo jeśli skład który go niesie porzuci go albo zostanie zniszczony cube scateruje 3d6+3 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zedikus
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:34, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Najciekawsze IMO byłyby tactical objectivy i do tego, że każdy gracz ciągnie swoje. Wtedy raz, że każdy będzie miał możliwość dociągania, a dwa, że taka ilość kart spowoduje, że częściowo zniweluje się opcję, że kroś przegra, bo dociągnął z dupy karty.
Ewentualnie, że było jeszcze ciekawiej, to można zrobić, że każdy gracz ciągnie swoje, ale obie armie z frakcji mogą je wykonywać - to będzie dopiero zabawa
W obu w/w przypadkach będzie IMO sporo zabawy i kminienia, a nie tylko jak zastawić oddział z reliciem, żeby go 7k przeciwnika nie odstrzeliło/zszarżowało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Wto 5:39, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Albo ciagniemy po 3 karty na każda turę dla wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:06, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tactical objectivy nie będą takie złe. Trzy na turę odpada Wolfgar. Pamiętaj ze dociagasz kolejna za każdą zrealizowana. To co rezygnujemy z relica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zedikus
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:30, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
@ Reiner
Oj ktoś tu rb nie doczytał Tacticale dociągasz w zależności od misji:
1. generujesz 3 objectivy na początku tury
2. generujesz objectivy za markery (w pierwszej masz 1)
3. na początku kazdej tury generujesz tyle, żeby mieć ich taką liczbę jaki jest numer tury - to IMO będzie najlepsze dla nas, bo będzie wymagało chronienia jednostek, żeby potem mieć czym objectivy robić
4. generujesz 3 objectivy (później do 3), ale jak np przeciwnik ma kartę secure objective 3, a Ty siedzisz na tym znaczniku, to mu go zabierasz
5. generujesz 3 objectivy (później do 3), ale nie pokazujesz ich przeciwnikowi aż nie zostaną zrealizowane - to też jest zajebiaszcze dla nas IMO
6. generujesz 6 na początku, a potem max objectivów co turę zmniejsza Ci się o 1
Ze swojej strony proponuję 3 lub 5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:00, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
@Zed Wiem wiem. Podzieliłem się od razu opcja zaimplementowania kart do relicowej rozgrywki:).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:01, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
5 idealna:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Wto 21:04, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
5? fuck, dużo. Jak to będzie, za wypełnione ciągniemy nowe? Co z zadaniami których nie da się wypełnić? Czy na końcu tury będzie można odrzucić jednen niewygodny rozkaz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zedikus
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:56, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba Przemkowi chodziło o misję nr 5
Ustaliłbym, że jak nie da się cżegoś wykonać (np nie mamy budynków do wysadzania lub latacza do zestrzelenie-nie obecnie na stole, ale w ogole w rozpie) to od razu odrzucamy i ciągniemy nowy. Pozwoli to uniknąć sytuacji, że ktoś jest w czarnej dupie, bo nie ma jak wykonać misji.
Z tego co pamiętam, to z końcem tury można jeden wywalić.
Trzeba będzie jeszcze ustalić czy każdy z graczy ciągnie, czy strona. A jak z graczy, to czy sojusznik może pomagać w ich wykonaniu. Oba w/w rozwiązania mają swoje plusy i minusy, dlatego chciałbym poznać wasze zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:34, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Zedikus napisał: | Chyba Przemkowi chodziło o misję nr 5
. |
Potwierdzam
Proponuje ciągnąć karty dla każdego z graczy osobno zmożliwości możliwością supportu team Playera. Co o tym myślicie? Głupio by było gdyby sojusznik nie mógł pomóc. ..ale z drugiej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 22:53, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ale ze mnie pała, wiadomo ze 5 scenariusz może być 5 spoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micz
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middenheim
|
Wysłany: Czw 0:16, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Po 4 na strone, kazdy po 2 na ture. Ujawniamy dopiero po wykonaniu i realizujemy wspolnie. Plus relic za 3vp. Po mojemu tak najciekawiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:49, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To co Panowie, finał rozumiem w przyszłym tygodniu w piątek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|