 |
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:27, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jak robimy narrativa to chyba lepiej stworzyć swoje jakieś fajne postaci ,które fajnie się wpiszą w universum a nie używać oklepanych książkowych gości...
Wydaje mi się że bohaterowie formatu Draigo, Eldrad czy też Abaddon winni pojawiać się w finale:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Wto 23:06, 27 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemos19
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:44, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A Commander Shadowsun
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 6:34, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Shadowsun też, Reiner oto właśnie mi chodziło od początku tylko niktk nic nie napisał dopóki nie podałem HQ
Jak najbardziej się z tym zgadzam tylko czekałem aż ktos coś napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemos19
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:13, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ok zatem pytanie czy te wymyślone postacie mogą mieć statsy specjalnych HQ, np. Shadowsun, na której opieram taktykę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 11:09, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Oczywiście ze nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:44, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Do narrativa budujemy postacie z dostępnego wargear'u, aby nie było przegięć. Na shadowsunie możesz sobie pograć dowolnego niezobowiązującego szpila:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micz
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middenheim
|
Wysłany: Śro 20:10, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Z dostępnego wargearu i ze wszystkich dostepnych suplementow, z ktorych mozna korzystac na zasadzie detachmentu czy w przypadku hq np pozwolimy sobie na delikatny unbound ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zedikus
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:30, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Machnąłem wstępne zasady naszej kampanii. Myślę, że nie wprowadzą nadto zamieszania, ale ubarwią rozgrywkę:
1. Początkowe rozstawienie
Każdy z graczy na początku kampanii otrzymuje 10 (słownie: dziesięć) flag, które może dostępnie rozmieścić na obszarze gry. O kolejności umieszczania flag zadecyduje rzut kością. Po ustaleniu kolejności gracze umieszczają swoje flagi zgodnie z następującymi zasadami:
• Każdy z graczy umieszcza jedną flagę;
• Jeśli na danej planecie gracz ma już flagę, kolejną musi umieścić na polu sąsiadującym;
• Gdy każdy z graczy umieści już swoja flagę następuje kolejna tura rozstawienia aż gracze umieszczą wszystkie flagi.
2. Gry
Każdy z graczy powinien starać się rozegrać tyle samo bitew co przeciwnicy. Gracze samodzielnie ustalają między sobą pary w jakich będą ze sobą konkurować.
Ustalenia odnośnie scenariusza, stołu, zasad dodatkowych, punktów, zasad kompozycji armii itd. zależne są wyłącznie od woli graczy i powinny być ustalane indywidualnie.
Zwycięstwa
• Zwycięski gracz ma prawo do usunięcia jednej z flag gracza przegranego i zastąpienia jej swoją flagą.
• Jeśli zwycięski gracz pokona przeciwnika o co najmniej 50%, gracz poza działaniem opisanym powyżej może umieścić jedną dodatkową flagę na niezajętym przez innego gracza polem sąsiadującym ze swoim polem.
• Wszystkie wyżej wymienione czynności mają miejsce na jednej planecie określonej przez graczy jako miejsce zmagań.
Bonusy
Na planszy znajdują się pola specjalne przyznające graczowi, który ma ich więcej następujące bonusy:
3. Command Bastion - +1 do rzutu „na zaczynanie”;
4. Manufactorum - +5% wielkości armii;
5. Power stadion - +1 do rzutu na rozstawienie znaczników;
Bohaterowie
Każdy z graczy przed rozpoczęciem kampanii wyznacza 6 bohaterów, którzy są modelami posiadającymi „independent character”. Modele te będą używane przez całą kampanię i nie będą mogły być zamieniane na inne modele:
• 2 bohaterów gracze nominują jako „znaczących bohaterów”, pozostali są „bohaterami”.
• W przypadku usunięcia bohatera z pola bitwy „as casualty”, po bitwie gracz wykonuje rzut kością, żeby sprawdzić jakie obrażenia odniósł bohater.
Znaczący bohater Bohater
1-4 nic się nie dzieje 1-3 nic się nie dzieje
5-6 -1 T i S w najbliższej bitwie 4-5 -1 T i S w najbliższej bitwie
7-8 – 1 W w najbliższej bitwie 6-7 – 1 W w najbliższej bitwie
9 śmierć 8-9 śmierć
- Jeśli bohater zmarł w wyniku „instant death”, do rzutu stosuje się modyfikator +2
- Jeśli bohater miał jakiekolwiek obrażenia na początku gry, do rzutu stosuje się modyfikator +1
• Wolno zastosować wyłącznie jednego bohatera imiennego.
Zespoły
Na początku gracze utworzą zespoły, tak aby spełnić warunki narracyjne.
Co do zasady gry rozgrywane są pomiędzy graczami z różnych zespołów.
W związku z nieprzewidzialnością działań wojennych i samych graczy nie jest wykluczone wyzwanie na pojedynek „sojusznika”, aby dowieść kto jest „samcem alfa”.
3. Czas trwania
Panowie, gramy aż nam się nie znudzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:36, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jakby się wam dało dopisać to bym się skusił bo wygląda miodnie
Ah, mogę zagrać :
- Mechanicum ( ale to 30k więc byście musieli sie zgodzić na to jakby co )
- Marynarzami ( ba nawet pomalowanymi )
Ah, no i dexu bym się trzymał jednego nawet co by nie było spięć ( i nie grał na skyhammerze żeby zabawy nie psuć )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 7:02, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ale wymagany jest wysiwyg w 90% i przynajmniej 3 kolory na modelu.
Szczerze to w zasadzie zasady z MWG, zasady tabeli śmierci bardziej mi sie podobają moje, jest większa różnorodność.
Wszystko pasuje ale nie ma szans stworzyć narrativa z tego na tyle armii. Nie mam nic przeciwko oczywiście, ale żeby było to spójne i fajne to jest mała szansa. To będzie fajna wewnetrza liga z jakimś klimatem ale nie narrativ, nie oszukujmy się.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Czw 7:17, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:09, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Hm w sumie Grzesiek masz rację. Poczekam aż będziecie grac następnym razem coś większego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 9:22, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Spoko możesz grać tylko nie róbmy z tego narrativa bo nie pyknie. Myślę że fajny narrativ to maaaaax 3 armię. Przesledzcie the utgarg infestetion z Mwg czy jakoś tak to zobaczycie jak wygląda prawdziwy narrativ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zedikus
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:15, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Szczerze powiedziawszy żeby wyszedł dobry narrative, to imo musi być dwójka osób, które razem to prowadzą. Wszelkie inne odchyły powodują zaburzenie koncepcji (patrz np. nasza poprzednia kampania, w której w zasadzie każdy się z każdym napieprzał). Zresztą w narrativach trochę mnie denerwuje to, że nawet jak jedna strona niemiłosiernie zbiera po dupie, to i tak na końcu dochodzi do epickiej bitwy, w której wszystko co było do tej pory nie ma znaczenia.
Bardziej myślałem o tym, że jak sie fajnie narracyjnie poprowadzi "hexy", to wtedy może wyjść coś fajnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:47, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
W sumie same hexy też fajna sprawa. Jakis konkretny limit punktowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 11:52, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Taka prawda Zed, że 2 armię najlepiej ale o 3 można zahachyc. W Narrativie chodzi przede wszystkim o Zajebisty flluff i świetna zabawę. Zupełnie nieistotne kto wygra. A jak gramy na hexy to już nie narrativ tylko potyczki o teren z jakimiś klubowym zasadami dodatkowymi. Nie ma co ukrywać jeśli będziemy grali na hexy to za chuj nie wierze ze rozpy będę klimatyczne. Się mogę założy, bo będzie chodziło o zdobywanie mapy a nie o klimat. No facking way...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|