Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Farsight Enclave mini-dex

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:18, 20 Lip 2013    Temat postu: Farsight Enclave mini-dex

Krnąbrny napisał:
Cytat:
6 wargear options IN PLACE OF TAU SIGNATURE SYSTEMS
CAN NOT ethereals, aun'va or shadowsun
Crisis are troops
preferred enemy orks in combat
Everyone that can take Bonding Knife Rituals MUST take them
Riptides can take signature systems from the farsight enclaves list

mirrorcodex
- +1 to seize rolls for your army.
Roll a d6 at the start of every turn.
1-3 nothing.
4 is preferred enemy space marines.
5 is preferred enemy space marines & imperial guard.
6 is preferred enemy everyone.

seismic fibrillator node
- one use only
Roll a d6. on a 2+, all open ground within 36″ is treated as difficult, all difficult is treated as dangerous.
roll d6 at the end of each turn. 1-4 the node's effects stop. 5+ they stay in play.

warscaper drone
- nominate a drone purchased by the character – this is the warscaper AND the original drone type.
All models in the same unit have move through cover, outflank and acute senses.
enemy unit that is both outside of it's deployment zone, and within 12″ of a warscaper treats difficult terrain as dangerous.

fusion blades
commander with a twin-linked fusion blaster only.
Replace one twin-linked fusion blasters: shooting (same as twin-linked fusion blaster), melee – str 8 ap1 attacks w/armourbane and blind.
in the assault phase on a 1 the fusion blade profile can no longer be used

earth caste pilot array
The model re-rolls all rolls of 1 to hit in the shooting phase.
May also re-roll the dice when using a nova reactor.
Weapon skill is also reduced to 1.

talisman of arthas moloch
5+ invulnerable save.
friendly units within 12″ roll 4d6 for deny the witch rolls, taking the highest result


Od siebie dodam, że:

1. Farsight dzięki swojemu mieczowi żyje de facto wiecznie jako wampir - jego broń zabiera siłę życiową przeciwników a daje Farsightowi (czyżby jakaś chaośnicka broń? a może coś od Necronów).

2. Bomba Farsighta niewykonalna, tzn jeśli on jest HQ to musi wziąć do 7 spośród specjalnych bossów. Każdy z nich to indep, character. Wśród nich koleś w Riptidzie i Broadside. Ja rozumiem to tak, że mogę takiego pana dołożyć np. do FW/innego składu skoro to indep?. Co ciekawe, jak patrzyłem na listę to wydawało mi się, że niektórzy z nich mieli signature systems z podstawowego podręcznika Tau.

3. Tau są dla Farsighta battlebrothers, haha Very Happy

4. Fusion blades - kto oglądał Gundama wie o co chodzi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:04, 20 Lip 2013    Temat postu:

2. Niekoniecznie. Mogą mieć zapis że są jako grupa lub dołączani do squadów. Słowem daj link do pdf'a albo czegoś bo jeszcze nie pobrałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:07, 20 Lip 2013    Temat postu:



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:22, 20 Lip 2013    Temat postu:

Więc tak. To działa imo jak command squad, jesteś indepem ale nie możesz odłączyć się od squadu, ale jeśli w codex tau działa to inaczej to jest tak jak w codex tau.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:25, 20 Lip 2013    Temat postu:

U SM ponoć jest tak z jakąś drużyną HQ z pięciu indepów = rozdzielają po oddziałach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:32, 20 Lip 2013    Temat postu:

U wilków ale oni maja zapis że albo wszyscy idą do odziałów albo są odziałem składających się z samych siebie i to wszystko decydujesz przed rozstawieniem. I to jest elita.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:43, 20 Lip 2013    Temat postu:

Hmm wszyscy się podniecają, że skoro to indepy to można ich dołożyć gdzie się chce, tzn stosując zasadę ze str. 39 podręcznika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przemos19 dnia Sob 22:44, 20 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:35, 20 Lip 2013    Temat postu:

No to pewnie tak. Teraz tylko musisz kupić wiadro modeli. Polecam się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:49, 20 Lip 2013    Temat postu:

Nie trzeba na szczęście, bo "up to seven". Swoją drogą niekoniecznie to opłacalna opcja, ktoś podliczył że wszyscy z Farsightem kosztują 1400 punktów około.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majk




Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:15, 22 Lip 2013    Temat postu:

Zagraj chociaz raz czy dwa normalnie na Tau pozniej bedziesz cudowal z jakimis enklavami Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:53, 22 Lip 2013    Temat postu:

Spoko oko, uprawiam Theorycraft. Swoją drogą w kolejce jest mini-dex dla Krootów i Vespidów jako HQ i troopsów. (mercenary ogólnie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:39, 22 Lip 2013    Temat postu:

W tej kolejce panie to już jest tyle rzeczy że szkoda gadać. Black Legion, White Scars, Ultramarines, Black Templars, coś eldarów jeszcze jedno, Stell Legion i tak dalej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:45, 22 Lip 2013    Temat postu:

No i dlatego walą tyle błędów co w tym mini-dexie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:19, 28 Lip 2013    Temat postu:

Q1 2014 albo i Q2 - nowe suplementy dla Allies dla Tau, razem z nowymi modelami (HQ Krootów i Vespidów). Pytanie na co, jak będą mieli takie statsy jak w podstawowym to raczej słabo użyteczne. Podobnie suplement do Eldarow (Biel-Tan) z nowymi modelami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin