Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

7 edycja - preorder 24 maja!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:16, 12 Maj 2014    Temat postu:

Krnabrny napisał:
Sojusze są od początku 6ed.

Spoko, zrozumiałe, ale na poziomie rozpiski tzn. gramy bitwe 2k i nie wiem, czy przeciwnik wystawi tylko swoja armie czy doda sobie 300p innej armii

oto mi sie rozchodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:43, 12 Maj 2014    Temat postu:

No tak. Tak można od 6 ed robić. Drugi slot tzn sojusznik ma okrojone sloty tylko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:57, 12 Maj 2014    Temat postu:

Krnabrny napisał:
No tak. Tak można od 6 ed robić. Drugi slot tzn sojusznik ma okrojone sloty tylko.

o fuj, pewnie wfb tez tak zkaszania.
ja konserwa jestem Wink

eh a jak to wyglada w towarzyskich/turniejowych bitwach

trza sie umawiac czy ludzie wola nie "kalac" swoich armii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:49, 12 Maj 2014    Temat postu:

Meta to właśnie skalane armie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:25, 12 Maj 2014    Temat postu:

Krnabrny napisał:
Meta to właśnie skalane armie.

domyslam sie, skoro mozna brac rożne podłe sztuczki z innych armii to po co sobie pod górke jednym kodeksem zycie utrudniac.

Cóż najwyzej bede przegrywał a na turnieje i tak nie zamierzam sie wybierać, wiec spoks

cos takiego nadaje sie do gry?

Ezekiel Army 1500 Pts - Grey Knights Army

1 Sariel Ordo Hereticus Inquisitor (HQ) @ 97 Pts
Power Armour; Servo Skull x3; ; Hammerhand; Pskyer (1); Plasma
Pistol; Power Fist (x1)

1 Ezekiel Ordo Malleus Inquisitor (HQ) @ 90 Pts
#Terminator Armour; Psycannon; Nem Daemon Hammer; Warlord

1 Lilith Vindicare Assassin (Elites) @ 145 Pts
#Exitus Pistol; #Exitus Rifle; Deadshot; Infiltrate; Stealth;

6 Purifier Squad (Elites) @ 211 Pts
SB & Nem Force Sword (x1);
SB & 2x Nem Falchions (x1);
SB & Nem Force Halberd (x1);
Incinerator (x2);
Keeper of the Flame
SB & Nem Daemon Hammer

1 Razorback @ [55] Pts
Vehicle (Tank, Transport)Dozer Blade; Psybolt Ammunition; TL Heavy Bolters

5 Grey Knight Strike Squad (Troops) @ 190 Pts
SB & Nem Force Sword (x1);
SB & 2xNem Falchions (x1);
SB & Nem Force Halberd (x1);
Psycannon (x1);
Justicar
SB & Nem Daemon Hammer;

1 Razorback @ [55] Pts
Vehicle (Tank, Transport);Psybolt
Ammunition; Dozer Blade; TL Heavy Bolters

5 Grey Knight Terminator Squad (Troops) @ 235 Pts
Nemesis Force Sword (x1);
2xNem Falchions (x1);
Nem Force Halberd (x2);
Storm Bolter (x3);
Psycannon (x1);
Terminator Justicar
MC Nem Daemon Hammer; Storm Bolter;

5 Grey Knight Strike Squad (Troops) @ 125 Pts
SB & Nem Force Sword (x1);
SB & 2xNem Falchions (x1);
SB & Nem Force Halberd (x1);
Psycannon (x1);
Justicar
SB & Nem Force Sword;

1 Dreadnought (Heavy Support) @ 135 Pts
#Smoke Launchers; Psybolt Ammunition; TL Autocannon; TL Autocannon

1 Dreadnought (Heavy Support) @ 135 Pts
#Smoke Launchers; Psybolt Ammunition; TL Autocannon; TL Autocannon

1 Dreadnought (Heavy Support) @ 135 Pts
#Smoke Launchers; Psybolt Ammunition; TL Autocannon; TL Autocannon

Models in Army: 29
Total Army Cost: 1498


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zaf dnia Pon 21:35, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:33, 12 Maj 2014    Temat postu:

Jasne. 3 Auto Dredy z S8 i dwa Razory z S6 dadzą radęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:16, 14 Maj 2014    Temat postu:

Swiezo z 4chana z WD, nawet sa foty ale nie chce mi sir rehostowac
>Word on the D Weapons is 1: miss, 2-5: wound with no armor save but cover/invuln still allowed, 6: destroyed.

>The specifics for contesting is that all units now score, but troops in forged armies now have the uncontestable rule (like for the gargs in the formation), unless the other unit also has that rule. So it isn't just a big deal for forged v unbound, but makes troops a big deal in standard foc games.

>The rulebook also specifically states requiring player permission for unbound games. Oh, and as a bonus, forged armies get to reroll their warlord trait if desired.

>Unsure of the rest of the damage chart changes, but explodes only happens on a 7+ now.

>You can ally with "come the apoc" now. Penalties include not being allowed within 12 in and not being able to deploy together

>Jink saves are better, but universally force snap shots next turn.

>FMC now only have to make one grounding test a shooting phase, and only if wounded. No more laser pointer crashes. Big buff for flying circus.

>Oh, and apparently snap fire has been changed to a -2BS modifier instead of the flat BS1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:27, 14 Maj 2014    Temat postu:

Czyli rozumiem jak mój commander daje oddziałkowi dron BS5 to na overwatch strzela na BS3? Bomba. Lepsze to niż BS1 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Śro 14:50, 14 Maj 2014    Temat postu:

To juz jest padaka jakaś. Rownie dobrze mogli sobie darowac jakiekolwiek minusy bo i tak nikt w cc nie bedzie wchodzil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:20, 14 Maj 2014    Temat postu:

Stary chillout. Wszyscy srali ogniem Unbound i unbound i co wielkie gów**. Jest zapis o ask for permission. Sądzę że -2 do BS w overwatchu jest fair w stosunku do wchodzenia w cc w konsolidacji;).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Śro 17:01, 14 Maj 2014    Temat postu:

Ciekawe, czy bedziesz mogl overwatchowac jak sie ktos bedzie konsolidowal do cc Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin