 |
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaf
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:16, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Krnabrny napisał: | Sojusze są od początku 6ed. |
Spoko, zrozumiałe, ale na poziomie rozpiski tzn. gramy bitwe 2k i nie wiem, czy przeciwnik wystawi tylko swoja armie czy doda sobie 300p innej armii
oto mi sie rozchodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:43, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
No tak. Tak można od 6 ed robić. Drugi slot tzn sojusznik ma okrojone sloty tylko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaf
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:57, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Krnabrny napisał: | No tak. Tak można od 6 ed robić. Drugi slot tzn sojusznik ma okrojone sloty tylko. |
o fuj, pewnie wfb tez tak zkaszania.
ja konserwa jestem
eh a jak to wyglada w towarzyskich/turniejowych bitwach
trza sie umawiac czy ludzie wola nie "kalac" swoich armii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:49, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Meta to właśnie skalane armie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaf
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:25, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Krnabrny napisał: | Meta to właśnie skalane armie. |
domyslam sie, skoro mozna brac rożne podłe sztuczki z innych armii to po co sobie pod górke jednym kodeksem zycie utrudniac.
Cóż najwyzej bede przegrywał a na turnieje i tak nie zamierzam sie wybierać, wiec spoks
cos takiego nadaje sie do gry?
Ezekiel Army 1500 Pts - Grey Knights Army
1 Sariel Ordo Hereticus Inquisitor (HQ) @ 97 Pts
Power Armour; Servo Skull x3; ; Hammerhand; Pskyer (1); Plasma
Pistol; Power Fist (x1)
1 Ezekiel Ordo Malleus Inquisitor (HQ) @ 90 Pts
#Terminator Armour; Psycannon; Nem Daemon Hammer; Warlord
1 Lilith Vindicare Assassin (Elites) @ 145 Pts
#Exitus Pistol; #Exitus Rifle; Deadshot; Infiltrate; Stealth;
6 Purifier Squad (Elites) @ 211 Pts
SB & Nem Force Sword (x1);
SB & 2x Nem Falchions (x1);
SB & Nem Force Halberd (x1);
Incinerator (x2);
Keeper of the Flame
SB & Nem Daemon Hammer
1 Razorback @ [55] Pts
Vehicle (Tank, Transport)Dozer Blade; Psybolt Ammunition; TL Heavy Bolters
5 Grey Knight Strike Squad (Troops) @ 190 Pts
SB & Nem Force Sword (x1);
SB & 2xNem Falchions (x1);
SB & Nem Force Halberd (x1);
Psycannon (x1);
Justicar
SB & Nem Daemon Hammer;
1 Razorback @ [55] Pts
Vehicle (Tank, Transport);Psybolt
Ammunition; Dozer Blade; TL Heavy Bolters
5 Grey Knight Terminator Squad (Troops) @ 235 Pts
Nemesis Force Sword (x1);
2xNem Falchions (x1);
Nem Force Halberd (x2);
Storm Bolter (x3);
Psycannon (x1);
Terminator Justicar
MC Nem Daemon Hammer; Storm Bolter;
5 Grey Knight Strike Squad (Troops) @ 125 Pts
SB & Nem Force Sword (x1);
SB & 2xNem Falchions (x1);
SB & Nem Force Halberd (x1);
Psycannon (x1);
Justicar
SB & Nem Force Sword;
1 Dreadnought (Heavy Support) @ 135 Pts
#Smoke Launchers; Psybolt Ammunition; TL Autocannon; TL Autocannon
1 Dreadnought (Heavy Support) @ 135 Pts
#Smoke Launchers; Psybolt Ammunition; TL Autocannon; TL Autocannon
1 Dreadnought (Heavy Support) @ 135 Pts
#Smoke Launchers; Psybolt Ammunition; TL Autocannon; TL Autocannon
Models in Army: 29
Total Army Cost: 1498
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zaf dnia Pon 21:35, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:33, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jasne. 3 Auto Dredy z S8 i dwa Razory z S6 dadzą radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:16, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Swiezo z 4chana z WD, nawet sa foty ale nie chce mi sir rehostowac
>Word on the D Weapons is 1: miss, 2-5: wound with no armor save but cover/invuln still allowed, 6: destroyed.
>The specifics for contesting is that all units now score, but troops in forged armies now have the uncontestable rule (like for the gargs in the formation), unless the other unit also has that rule. So it isn't just a big deal for forged v unbound, but makes troops a big deal in standard foc games.
>The rulebook also specifically states requiring player permission for unbound games. Oh, and as a bonus, forged armies get to reroll their warlord trait if desired.
>Unsure of the rest of the damage chart changes, but explodes only happens on a 7+ now.
>You can ally with "come the apoc" now. Penalties include not being allowed within 12 in and not being able to deploy together
>Jink saves are better, but universally force snap shots next turn.
>FMC now only have to make one grounding test a shooting phase, and only if wounded. No more laser pointer crashes. Big buff for flying circus.
>Oh, and apparently snap fire has been changed to a -2BS modifier instead of the flat BS1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemos19
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:27, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli rozumiem jak mój commander daje oddziałkowi dron BS5 to na overwatch strzela na BS3? Bomba. Lepsze to niż BS1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micz
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middenheim
|
Wysłany: Śro 14:50, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To juz jest padaka jakaś. Rownie dobrze mogli sobie darowac jakiekolwiek minusy bo i tak nikt w cc nie bedzie wchodzil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:20, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Stary chillout. Wszyscy srali ogniem Unbound i unbound i co wielkie gów**. Jest zapis o ask for permission. Sądzę że -2 do BS w overwatchu jest fair w stosunku do wchodzenia w cc w konsolidacji;).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micz
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middenheim
|
Wysłany: Śro 17:01, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawe, czy bedziesz mogl overwatchowac jak sie ktos bedzie konsolidowal do cc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|