|
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 9:40, 27 Maj 2018 Temat postu: Konflikt koreański |
|
|
Panowie admirałowie czas stworzyć rozpiski naszych sił. Przemo robi dwie rozpy ze względu na brak gracza imperium.
4 rozpy: 2 imperium, 2rebelii.
Aby stworzyć flotę każdy gracz wybiera dowódcę który ją poprowadzi. W drużynie nie może znaleźć się więcej niż jedną kopia danego dowódcy. Po wybraniu dowódcy każdy z graczy tworzy swoją flotę, stosując się do zasad opisanych na stronie 10 Kompletnych zasad gry.
Gracze mogą wyposażyć każdy statek w tylko jedną kartę ulepszenia. Dowódcy nie wliczaja się do tego limitu.
Ja z admirałem Damianem mamy gorzej bo musimy się skonsultować w tej kwestii żeby nie wziasc tych samych kart. Nie wiem czy karta nazwy statku zalicza się do rozwinięcia np ulubiona karta admirała Reinera blask Jainy musimy to doprecyzować.
Jak będzie okazja to dam wam arkusze floty kampanii.
Nie wiem ale chyba dobry pomysłem później będzie umieszczenie rozpisek tutaj z programy armada Warlords. Nazwa rozpiski i każdy będzie sobie mógł sprawdzić kto co ma w danym momencie kampanii. Na razie tyle.
Over..... Szszszszszsz
Macie dla klimatu
https://youtu.be/N983Hl2DlqQ
Tak btw SW legion urozmaicil by nam zabawe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Nie 9:58, 27 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:11, 27 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Bomba. Ciekawie będzie się grało. Sądzę że dobrze by było Admirale Gregor żebyśmy niejasności wyklarowali na grupie fb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 10:40, 27 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Tu jest chyba latwiej ale możesz stworzyć grupe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Nie 10:45, 27 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 19:46, 28 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Pierwszy szturm deklaruje gracz z najmniejszą liczbą pkt kampanii. Jeśli jest równo pierwszy szturm należy do rebelii. Przeciwnik określa która flota broni pozycji.
Następnie kolejny gracz Imperium pierwszy deklaruje szturm.
Deklarując szturm musi określić zarówno lokalizcję, którą szturmuje, jak również czy jest to szturm specjalny.
Szturmy specjalne:
Rebelia: Atak na trasie nadprzestrzennej - Lokalizacja która ma być celem szturmu, musi znajdować się w obszrze Układu Korleańskiego lub jednej z dwóch tras nadprzestrzennych.
Imperium: Demonstracja siły - Lokalizacja która ma być celem tego szturmu nie może znajdować sie w oszrze UK ani na żadnej z dwóch tras nadprzestrzennych.
Specjalne szturmy nagradzają przeprowadzającego je drużynę zasobami zamiast punktami kampanii.
Gracz deklarującu szturm zawsze ma inicjatywe podczas bitwy w kampanii.
Jeśli lokalizacja oznaczona naklejką Obecność rebelii, drużyna Rebelii musi powiedzieć atakującemu, czy atakowana lokalizacja jest bazą, czy posterunkiem.Jeśli jest posterunkiem, należy traktować tę lokalizację jako niezajęta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 22:11, 28 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Zwycięstwo w bitwie daj 1 pkt kampanii. Gramy do 10 pkt.
Można uciec z bitwy w 4-5 turze, mowa o statkach.
Statek który zostanie zniszczony w bitwie zostaje pokiereszowany, w następnej bitwie statek musi odrzucić jeden żeton obrony.
Eskadra w następnej bitwie zaczyna z jedną raną wbitą.
Jeśli statek lub eskadra zostają zniszczone drugi raz zostają doszczętnie zniszczone ze wszystkimi unikalnymi rozwinieciami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|