Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modyfikacje zasad - zatwierdzone - aktualizacja 20.07.2015

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 9:22, 15 Lip 2014    Temat postu: Modyfikacje zasad - zatwierdzone - aktualizacja 20.07.2015

Lista zatwierdzonych przez nas zmian w zasadach Warheim.

1. Dobrowolne rozbicie u krasnoludów ("zwykłych" i chaosu) przy 50%.

2. Testowanie rozbicia po straconym modelu powyżej 25% strat w bandzie (w przypadku modeli liczony za pół, trzeba stracić 2 sztuki). Każdy kolejny test (zaczynając od 2), przeprowadzany jest z modyfikatorem -1 do CP (modyfikator zwiększa się o 1 podczas każdego testu).
Przykład:
Tracisz 25% bandy, testujesz czyste CP. W kolejnej rundzie tracisz 1 niewolnika, nie testujesz rozbicia. W następnej turze tracisz bohatera, testujesz CP z modyfikatorem -1. W następnej turze nic nie tracisz, nie testujesz rozbicia. W kolejnej tracisz niewolnika, testujesz rozbicie z modyfikatorem -2.

UWAGA: Jeżeli w turze straciłeś np. 25% +1 modeli. To mimo, że jest to pierwszy test rozbicia, to wykonuje się go z modyfikatorem -1.

3. Limit tur dla potyczki - 12.

4. "Stać i strzelać" do modelu zaczynającego szarżę zza zasłony. Uznajemy, że model strzela w momencie, kiedy szarżujący wybiegnie zza zasłony. Nie ma ujemnym modyfikatorów za zasłonę.

5. Każda banda może odkupić dowódcę. Należy wykonać rzut k3 po potyczce gdzie wynik odpowiada ilości tur po których będzie można odkupić dowódcę.

6.Przy zakupie broni wielkiej należy określić jakiego typu jest to broń. Typ przypisany przy zakupi nie może być zmieniony, w przypadku stronników cała grupa musi posiadać ten sam rodzaj broni. Miecze wielkie pozwalają parować, wielka broń obuchowa działa jak broń obuchowa zwykła, topory wielkie mają cechę przebicie pancerza. Tabelka trafień krytycznych jest taka jak w przypadku broni jednoręcznej danego typu.

7. Wszystkie zasady pozwalające wykonywać ataki zza pleców modeli zostają zmienione w sposób uniemożliwiający oddanie ataku w model z którym nie stykamy się podstawką. Można atakować z drugiego szeregu, nie można w drugi szereg atakować jeśli nie mamy zasady na to pozwalającej.

UWAGA: Jeśli zasady drużyny pozwalają okupić dowódcę normalnie, powyższy zapis nie ma znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzik dnia Śro 14:14, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin