Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty zadań i czegoś tam
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grungnar Gundrikson




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 7:25, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Były i będą dalej bo nie wszystko wyszło, grały dwie bandy o podobnej inicjatywie i prestiżu wiec nie było tak widać dysproporcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Pon 8:34, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Bo to dobrze, ze nie było widać dysproporcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grungnar Gundrikson




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 12:50, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Walka wydaje się bardziej dynamiczna, jednak tak jak powiedziałem wyniki będą później raczej marne moim zdaniem przy różniących się bandach. Od prosty przykład twoje szczury startowe w liczbie 13-15 na powiedzmy krasnoludy w liczbie 7-8 sztuk, czy ludzi też w podobnej liczbie 7-9 nie sądzę że by mieli szansę. Chodzi o to że podczas tury dotychczas np szarżowałeś na jeden model powiedzmy 3 szczurami. Dostawiłeś wszystkie 3 i zakładamy że ten pierwszy zabił szarżowany model tak więc pozostałe 2 twoje modele tracą rundę no bo nie mają kogo już atakować, prawda. A teraz sytuacja z inicjatywą- Czyli twoje 3 modele mają większą inicjatywę od 3 modeli przeciwnika. Co się dzieję- Twój pierwszy model szarżuje na model przeciwnika i powiedzmy zabija go. I tu pojawia się dysproporcja z liczebnością i przewagą inicjatywy bo dwoje pozostałem 2 modele już nie tracą rundy jak jest to teraz tylko normalnie jadą po inicjatywie tak więc atakują kolejne modele. Czyli dwój drugi model atakuje kolejnego przeciwnika-powala go na ziemie, trzeci szarżuje i dobija , w innej wersji. Twój drugi model szarżuje na drugi model przeciwnika i fart zabija go, teraz ruch trzeciej twojej jednostki która szarżuje na następny model przeciwnika i powiedzmy ogłusza go. podczas jednej rundy Twój przeciwnik stracił już prawie 25% składu kiedy Ty zaatakowałeś go nie całymi 25% swojej bandy. Więc przy dobrych rzutach twoje 80% bandy może zmieść przeciwnika w jednej rundzie. Zakładając kiepskie rzuty rozgrywka potrwa jeszcze z jakieś 3 rundy max 4. Jeszcze Krasnoludy jakoś by się utrzymały może rundę dłużej zważywszy na twoje 2 czy 3 siły (nie wiem dokładnie ile mają szczury) do mojej 4 wytrzymki troszkę to utrudnia. Weźmy też Elfy i niech będzie ludzi orki. W starej wersji poruszałeś się całą bandą w jakimś kierunku potem przeciwnik, teraz takie Elfy będą mogły jeszcze lepiej manewrować do ruchu przeciwnika bo na ruch 1-3 twoich jednostki którym udało się rzucić większą liczbę na inicjatywę elfy reagują do tych jednostek. Trochę zakręcone ale chodzi o to że masz lepszą możliwość manewrowania 3 oddzielnymi grupami w różnych momentach niż jedną dużą w jednym momencie i wystrzelać przeciwnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Pon 19:21, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Muszę to obejrzeć w praktyce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin