 |
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:43, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grish
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin/Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 18:34, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzik
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 14:25, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W końcu się zebrałem, zachęcam też pozostałych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grish
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin/Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 16:17, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Do czego się zebrałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzik
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 19:44, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Do opublikowania karty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grish
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin/Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 20:14, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Z mojej strony publikowana jest każdorazowo, jak mam się pojawić.
EDIT:
Tak oto nadszedł koniec bandy dowodzonej przez kuzyna chwalebnie poległego Grogglefurda - Grogglefarda. Eksperymanta z trollem to był pomysł niezły, ale nie najlepszy. Czas wrócić w leśne ostoje, znaleźć kilku lekkomyślnych pobratymców, zdziczałego szamana i ze dwóch traperów, ale nade wszystko wybrać się do legowiska ośmionożnych stworów o tysiącu oczu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grish dnia Sob 11:01, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grish
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin/Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 8:55, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Grzzzz, frrhhhh, tam-tam, na chwałę plagi i zarazy, biega mięso, frrrhhh, zabić-zabić!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grungnar Gundrikson
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 14:16, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiedziałem zbytnio gdzie wsadzić to zapytanie wiec ostatecznie zdecydowałem się tu. CHodzi o to, że na w zdobytej skrzyni znalazłem
-Artefakt
i
-Świętą relikwię
Radzik powiedział żebym o tym się przypomniał na forum więc się przypominam. Co to za artefakt i relikwia bo nie ma takich rzeczy w podręczniku a scenariusz jaki rozgrywaliśmy był z mordheima.
Są chyba dwie możliwości, albo i więcej
tzn tak - za relikwie wziąłbym - talizmany lub w talizmanach jest coś takiego jak "relikwia"- taki przedmiot. Talizmanów jest 52 przedmioty.
Artefakt - możemy zrobić albo że losuje z pośród "zaklętych przedmiotów"(których jest 49) lub bierzemy wszystkie magiczne przedmioty + zaklęte przedmioty i z nich losuję jeden.(magicznych przedmiotów jest 247 z zaklętymi przedmiotami 296) liczyłem bez arkanów bo Arkana są to rzeczy dla magów, chociaż można też je podciągnąć pod magiczne przedmioty. Arkanów jest 31 zatem wszystkich magicznych przedmiotów jest 327.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grungnar Gundrikson dnia Sob 14:17, 07 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzik
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 14:25, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No to relikwie masz, ta z talizmanów wg. mnie jest ok. Co to magicznego artefaktu to proponuje zainstalować tą aplikację [link widoczny dla zalogowanych] i jak się spotkamy to za jej pomocą wylosujesz coś z tych 327 przedmiotów magicznych.
PS. Wrzućcie karty i prestiże wszystkich band, które macie do grania do tematu "Karty band i prestiże". To znacznie ułatwia planowanie rozgrywki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:22, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Lista Mordheimowych Artefaktów:
Magical Artifacts
1)The Boots and Rope of Pieter (RB 100); Artifact; Availability: Unique
Pieter, the master thief of the Guild of Shadows, was the most famous of all the cat burglars of Mordheim. He earned the nickname Spider for his daring robberies. The secret of his success was a pair of enchanted boots and a magical rope which he had acquired from far-off Araby. A model wearing these boots may move normally (including running, charging, etc) on any kind of terrain, including vertical surfaces. When moving the model, simply adds the distances moved horizontally to that moved vertically, with no Initiative test needed (except to jump across gaps).
2)The Count of Ventimiglias Misericordia (RB 100); Artifact; Availability: Unique
This dagger was used by the notorious Tilean gentleman-pirate known as the Black Corsair. It is claimed that he found it in ancient Elven ruins and legend also has it that the daggers blade cannot be damaged in any way. The dagger is treated as a sword. Opponents wounded by it are Stunned on a result of 1-3 (Undead are Knocked Down as normal) and put Out Of Action on a 4-6.
3)Attlas Plate Mail (RB 100); Artifact; Availability: Unique
This armor was given as a present by the Dwarf Lord Kurgan to the warlord Attla in the time of Sigmar Heldenhammer. Attlas Plate Mail is a suit of Gromril armor with the following three runes inscribed on it:
● Rune of Spell Eating: The Hero wearing this armor is immune to all spells.
● Rune of Passage: The Hero can move through solid objects, like walls (this does not mean that he can see through them).
● Rune of Fortitude: The Hero has an extra wound. Note that this may take his total Wounds above his races maximum.
4)Bow of Seeking (RB 100); Artifact; Availability: Unique
This bow was a gift to Count Steinhardt from the Elf lords of the Forest of Shadows. Any arrow shot using this magic bow will pursue the target and hit it even if the target is behind cover. Treat this as an Elven bow that always hits on a 2+, regardless of any to hit modifier. Such is its deadly precision that all the arrows shot with this weapon count as Hunting Arrows (+1 on all Injury rolls). Pick any enemy model in range, not just the closest, but the shooter must be able to see the target (even the tip of a targets weapon is enough as long as the shooter is aware of the presence and position of the target, he can shoot). In addition, if any Dwarf is an eligible target, the arrows will always deviate from their intended target and try to hit the Dwarf instead. For obvious reasons this bow cannot be used to shoot at Elves.
5)Executioners Hood (RB 100); Artifact; Availability: Unique
Recovered from a shipwrecked Dark Elf vessel, this hood carries evil glowing runes which fill the wearer with unreasoning rage. A warrior wearing this becomes subject to and always will be frenzied even if he is knocked down or stunned. He also adds +1 to his Strength in close combat, such is the power of his fury. The wearer never leaves combat under any circumstances, and will always attack opponents in base contact until they are taken out of action. If there are any stunned or knocked down models within the wearers charge range at the beginning of his turn, he will charge and attack the closest one, even if they are members of his own warband! Fight the hand-to-hand combat until one of the warriors is taken out of action.
6)All-Seeing Eye of Numas (RB 100); Artifact; Availability: Unique
This jewel was recovered from the ruins of Numas far in the south. It gives its wielder horrific nightmares that predict his future. The bearer of the All-Seeing Eye can see all models on the table top, even if they are hidden or out of sight. He can guide his fellow warband members through the ruins (this allows you to roll two dice for the bearer after battle when rolling on the Exploration chart). The bearer also has an additional 6+ save (which is not modified by Strength or weapon modifiers) against all shooting attacks and strikes in close combat, as he can sense the attacks before they are made. All animals (such as Wardogs, horses, etc) will be affected by frenzy when fighting against the bearer of the All-Seeing Eye.
Jest ich jeśli dobrze liczę 6 więc nie ma problemu ;D Nawiasem mówiać - to jedyne przedmioty magiczne w Mordheim o ile kojarzę. Także losowanie dotyczy tych przedmiotów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krnabrny dnia Sob 17:26, 07 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grungnar Gundrikson
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11:07, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No dobra zainstaluje sobie tą aplikację jeśli będę potrafił , a co do itemów z mordheim to nie gramy w mordhaim tylko warheim wiec itemy powinny być raczej stamtąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grungnar Gundrikson
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11:17, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Aha co do wrzucenia kart to ja mam problem bo wrzucę nieaktualne karty. U Zabójców mam wszystko uzupełnione ale chce dokupić tam 3 jednostki także muszę i tak przy was rzucić bo chce ich dołączyć do grupy. Wszystkich się na pewno ie uda ale, jeden czy dwóch może.
Co do Krasnoludów z Gór Krańca Świata to muszę czekać i tak do następnej gry , bo muszę wylosować artefakt i pewnikiem go sprzedać i sprzedać relikwie na którą muszę rzucić ile kosztuje i potem będę dokupował jednostki także wrzucanie dla mnie kart teraz jest bez sensu, chyba że chcecie tak poglądowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krnabrny
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:21, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
I tu jest właśnie problem. W Mordheim artefakty nie miały ceny - mógł ich używać każdy, nikt nie mógł sprzedać.
Nie lepiej ci zatrzymać artefakt z listy powyżej ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krnabrny dnia Nie 22:30, 08 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzik
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 22:35, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Lepsza taka karta niż żadna, wrzucaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grungnar Gundrikson
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:19, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiktor wole kasę z resztą tylko jeden przedmiot by mi tam pasował z jakiem przesadzonymi runami, odporny na wszystkie czary i jeśli dobrze zrozumiałem to przechodzenie przez ściany itp.? a co ja hudini nie wile kasę na początek, zresztą mam kowala run mogę sobie tworzyć zajebiste artefakty tylko potrzebuje na nie kase
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|