Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:27, 03 Cze 2016 Temat postu: Sprawa Honoru - Scenariusz |
|
|
Sprawa Honoru
Format punktowy: 1500 CPV
Strona Konfliktu: Nowa Republika Francuska
Strona Konfliktu: Nowa Liga Szwabska
Stół: 48 x 72
Rozstawienie: Długie krawędzie do 12''. Atakujący jak i obrońca na początku starcia mogą wystawić jedynie modele o wartości nie przekraczającej 300 CPV.
Tereny: 5 x2 Pół Asteroid rozmieszczonych losowo na stole. Pierwszy znacznik umieszczamy w centralnym miejscu stołu następnie rzucamy kością kierunkową oraz 3d6.
Cel misji:
2 VP Zadanie 50% strat przeciwnikowi.
1 VP Za zniszczenie statku flagowego przeciwnika lub poddanie go przez załogę.
3 VP Za przejęcie statku flagowego poprzez abordaż.
Rezerwy: Normalne zasady wyjścia z FTL.
3 Tura 3+
4 Tura 2+
5 Tura Automat
Liczba tur: -
Zasady Specjalne: Morale Floty – w 12’’ od statku flagowego graczowi przysługuje reroll nieudanego rzutu.
Zasady Specjalne: Dziwne Anomalie.
Dziwne Anomalie elektromagnetyczne następują w 12 calach od najbliższego asteroidu. Gracz, którego statek znajdzie się w zasięgu jednego lub kilku winien wykonać rzut k6. Jęśli wynik rzutu wynosi 1 traci kontrolę nad statkiem na 1 turę. Jeśli 2-6 nic się nie dzieje.
Fabularną otoczką scenariusza jest walka podjazdowa dwóch wrogich flot toczona w jednym sektorze. Starcie rozpoczynają zwiadowcze jednostki wrogich frakcji. Smaczku dodaje iż flotami dowodzą admirałowie mający ze sobą osobiste porachunki, którzy postanowili sobie jako punkt honoru zdobyć okręt flagowy przeciwnika:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|