Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:46, 16 Sty 2017 Temat postu: Kampania Klubowa Ice and Blood v.2 by Reiner |
|
|
Zasady Ogólne
Wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG, jeśli chodzi o uzbrojenie. Gramy bez proxów.
Przykładowo - Man At Arms musi posiadać broń ręczną i tarczę a Infantryman broń oburęczną. Trzymamy się ekwipunku z podręcznika aby nie było niedomówień w postaci błędnej oceny modelu przez przeciwnika podczas gry.
Rozpiskę tworzymy na podstawowych zasadach dostępnych w Rulebooku.
W miarę możliwości prosiłbym również o zaopatrzenie się w jakieś instrumentarium dzięki ,któremu przeciwnik będzie miał wgląd do punktów życia danego modelu. Jeśli ktoś ma życzenia możecie skorzystać z kart Warband są dostępne na blogu i jest to idealne rozwiązanie;)
Kampania będzie skupiała się na 12 scenariuszach.
Kampania podzielona jest na fazy (w ciągu każdej z nich każdy z graczy zobowiązany jest stoczyć potyczkę z każdą bandą uczestniczącą w kampanii. Dozwolone jest rozgrywanie potyczek w formacie 3 czy też 4 graczy.
Warunki zwycięstwa w kampanii:
Wygrywa gracz, którego Mag spełni jeden z poniższych warunków.
1. ASCENDENCY - Mag posiada wszystkie czary ze swojej szkoły.
2. MASTER OF MAGIC - Mag uzyskał 40 LVL.
1. Losowanie każdego scenariusza następuje w sposób losowy rzut k20.
2. Zasada Random Encounters. Po podniesieniu znacznika kosztowności należy wykonać rzut k20, chyba że zasada scenariusza mówi inaczej.
Lista Scenariuszy pod poniższym linkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tabela Encounters wraz z zasadami specjalnymi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Czw 11:12, 31 Sie 2017, w całości zmieniany 20 razy
|
|