 |
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 1:22, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
pierwsza rozgrywka wstępna za nami. graliśmy szybko i bez poznawania jakiejś wielkiej ilości zasad. Maksymalna naparzanka z jednym czarodziejem bez scenariusza. Podstawy liźnięte. Bardzo przyjemnie się gra nawet bez konkretnego scenariusza. bardzo wyrównane zasady dla wszystkich bez przegięć. Czary super nie wypakowane na maxa ale zmieniające rozgrywke. Bardzo fajne suportujęce czary. Mega zabawa, mega fun. Polecam każdemu. Rozgrywka zmienia się jak w kalejdoskopie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micz
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middenheim
|
Wysłany: Sob 1:32, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W takim razie zaczynam ogarniać trupy powoli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:09, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Gra 100 razy lepsza od Warheim/Mordheim.
Super balans - każdy ma to samo do wyboru, nie ma lepszych i gorszych armii.
Dość szybka, graliśmy z doczytywaniem zasad około 1,5h.
Duża losowość k20 to nie k6 - większy rozrzut.
Duża zmienność losu przegrywałem i nagle 3 krytyki
Fajne czary można posuportować swoich żołnierzy, można przywołać jakieś potworki do pomocy, można pierdzielność fireballa i zabić rycerza za 100 GC
Super rozwiązana walka z testami na jednym k20 trafianie i rany.
Plus 2 do max +6 za pomoc kolegów w walce - dużo daje.
Fajnie rozwiązany cover - nie ma niejasności. +2 light +4 hard jak jesteś w base kontakt dodatkowo +1 za każdą przeszkodę po drodze.
Nawet wieśniak może przy dobrym rzucie zabić rycerza nie ma tu heroizmu.
Nie znaliśmy czarów więc były same cepy wczoraj hehehe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Sob 11:40, 05 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 15:36, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dopisz do tematu bo zablokowałeś:
Można ruszyć się podwójnie w fazie ale drugi ruch to połowa pierwszego czyli jak mamy ruch 6 to używając dwóch akcji ruszamy się 9"
Do walki dodajemy mod fight ale jak się okazuje tą samą liczbę wykorzystujemy do dmg. czyli rzucając 10 dodajemy przykładowo 2 czyli 12. Tą 12 bierzemy do porównania z pancerzem. Nie jestem jeszcze powien czy suport innych postaci też sie wlicza do tego?
Prawdopodobnie jeśli zabraknie nam do casting value to możemy spalić ilość żyć na podniesienie wartości na rzuconej kości. Czyli casting 12, rzucamy 10 spalamy 2 życia i czar wychodzi. Trzeba to sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Sob 16:16, 05 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micz
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middenheim
|
Wysłany: Sob 16:27, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli z tego co rozumiem każdy ma to samo na stole i generalnie różnica w modelach to tylko army theme czy np człowiek z mieczem i szkielet z mieczem mają różne staty ?? i czy są różne dziedziny magii czy tylko jedna wspólna ?? Czarodzieje się czymś różnią od siebie jako że są tymi najważniejszymi w ekipie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:02, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
10 szkół magii.
10 rodzajów żołnierzy dla każdego ten sam wybór.
Plus summony lub wskrzeszenia.p z czarów.
Twoja ekipa to twoje fixy i malowanie. Balans idealny. Wcale to nie przeszkadza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:02, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wolfgar napisał: | Dopisz do tematu bo zablokowałeś:
Można ruszyć się podwójnie w fazie ale drugi ruch to połowa pierwszego czyli jak mamy ruch 6 to używając dwóch akcji ruszamy się 9"
Do walki dodajemy mod fight ale jak się okazuje tą samą liczbę wykorzystujemy do dmg. czyli rzucając 10 dodajemy przykładowo 2 czyli 12. Tą 12 bierzemy do porównania z pancerzem. Nie jestem jeszcze powien czy suport innych postaci też sie wlicza do tego?
Prawdopodobnie jeśli zabraknie nam do casting value to możemy spalić ilość żyć na podniesienie wartości na rzuconej kości. Czyli casting 12, rzucamy 10 spalamy 2 życia i czar wychodzi. Trzeba to sprawdzić. |
Otwieram posta wrzucaj tam zasady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:27, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba w to wejdę Boxik z wargamera plus czterech magów. Jedynie zastanawiam się z czegóż rezygnować; ) Modele z mordki jakie macie będą idealne na encounterow. Szczuroludzie, bestie, zombi i szkielety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 17:36, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Micz jest 80 czarów łacznie także każdy mag może być inny. To raczej ludzkie armie wszystkie ale można doczarowywać sobie potworki ożywieńców i constructy. Możesz grać magiem którego główna szkoła to nekromancja.
Reiner zrezygnuj z 40k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:41, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Proszę Cię..... ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:15, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie ja bym dopuścił inne rasy/modele do gry.
Wielu z nas ma różne armie/modele z wfb orki, zwierzoludzie, elfy itp.
Ja bym nie ograniczał się do flafu że tylko ludzie.
Statystyki balans i tak jest jeden. Będzie ciekawiej na stole.
Jak widzę to że 7-8 osób jest zainteresowanych, więc musza się powtarzać modele. Czy to będzie Reaper czy FG czy wfb.
Podstawa to WYSIWYG
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Nie 12:56, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolfgar
Graal Knight
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 12:31, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Popieram dwoma rękami nie będzie różnorodność będzie ciekawiej. Właśnei byle by było wiadomo w co jest uzbrojony soldier.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:55, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kwintesencja tego systemu są luddzcy poszukiwacze przygód a nie cyclopy i satyry. Ja w takim razie sobie odpuszczę jak macie taką koncepcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:57, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Reiner napisał: | Kwintesencja tego systemu są luddzcy poszukiwacze przygód a nie cyclopy i satyry. Ja w takim razie sobie odpuszczę jak macie taką koncepcję. |
Nikt Cię nie będzie namawiał.
Każdy ma prawo szukać skarbów kim chce, a nie wszystkich jest stać tak jak Ciebie wydać 150-200 zł na kolejne modele.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Nie 12:59, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reiner
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:33, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Seba napisał: | Reiner napisał: | Kwintesencja tego systemu są luddzcy poszukiwacze przygód a nie cyclopy i satyry. Ja w takim razie sobie odpuszczę jak macie taką koncepcję. |
Nikt Cię nie będzie namawiał.
Każdy ma prawo szukać skarbów kim chce, a nie wszystkich jest stać tak jak Ciebie wydać 150-200 zł na kolejne modele. |
Ej, no ja Cię proszę.
Jak znajdzie się ktoś chętny na wyswigową grę z mocnym narrativem to zagram kampanię z przyjemnością.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Nie 14:34, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|