 |
WarZag ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:04, 17 Sie 2016 Temat postu: Frostgrave home rules |
|
|
Bardzo fajna propozycja zmian
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś w podobie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiele postów na necie lub modyfikacji zasad mówi o zakończeniu, które w podstawowych zasadach jest średnie:
1. Albo kogoś wybijesz - to może trwać pól wieczoru
2. Albo wszystkie skrzynki zejdą ze stołu - to może trwać 15 min bez żadnej walki
Żadna z tych opcji nie jest zbyt ciekawa. wystarczy to zmienić na ilość tur i już wyrównuje to średnią długość gry.
Zapraszam do lektury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:53, 19 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Standardowa gra:
1. Wybrać i rozstawić teren (naprzemiennie po rzucie kto pierwszy)
2. Ustalić wielkość punktową rozgrywki
3. Ustalić rozstawienie poprzez rzut kością
1-12 standard 6 cali od krawędzi
13 standard 6 cali od środka
14-17 po skosie 6 cali od rogu
18-20 po skosie 18 cali od rogu i 9 cali od krawędzi
4. Wylosuj strategie
5. Każdy gracz losuję 3 misję i wybiera 2
6. Rzut na inicjatywę (kto wybiera stronę, zaczyna rozstawianie oraz grę)
7. Rozstaw modele (wszystkie na raz)
8. Przejęcie inicjatywy na 20
Gra trwa max 6 tur, z czego 6 tura jest po rzucie 11+.
Strategie:
1. Zabić wszystkich – Drużyna, która wyeliminuje większą liczbę przeciwników dostaję 1 Punkt Zwycięstwa.
2. Terytorium pod kontrolą – Drużyna, która kontroluję większą liczbę ćwiartek stołu dostaję 1 Punkt zwycięstwa (model musi być dalej niż 6 cali od środka stołu i nie może na raz kontrolować 2 ćwiartek).
3. Zabezpieczyć obiekt – Drużyna, która posiada więcej modeli od przeciwnika w zasięgu 6 cali od ważnego obiektu na środku stołu na koniec gry dostaję 1 Punkt Zwycięstwa
4. Przejąć teren przeciwnika – Drużyna, która posiada więcej swoich modeli na połowie przeciwnika na koniec gry niż sam przeciwnik dostaję 1 Punkt Zwycięstwa.
5. Złoto głupców – Drużyna, która będzie kontrolować więcej znaczników skarbów na koniec gry dostaje 1 Punk Zwycięstwa (dowolnie naprzemiennie rozmieść 3 znaczniki skarbów na linii środkowej stołu, model który na koniec gry się z nim styka i nie jest związany walką uznaję się za kontrolujący).
6. Przejąć bazę – Drużyna, którą na koniec gry kontroluje bazę przeciwnika dostaję 1 Punkt Zwycięstwa (baza musimy być oznaczona poprzez znacznik i umiejscowiona w 6 calach od rogu bądź krawędzi z której wychodzi drużyna, kontrola polega na posiadaniu większej liczbie modeli w 3 calach od znacznika bazy, nawet w walce).
Misje:
1. Byle do przodu – jeśli twój mag na koniec gry jest w strefie rozstawienia przeciwka do dostajesz 1 PZ
2. Zemsta – jeśli Twój mag zabije maga z wrogiej drużyny to dostajesz 1 PZ
3. Zabij jak najwięcej – jeśli któryś z twoich modeli wyeliminuje 3 modele przeciwnika to dostaniesz 1 PZ
4. Trędowaty – wybierz jeden swój model, który jest trędowaty, jeśli przeciwnik go zabije w 3 calach od wrogiego maga to się mag zarazi, a ty otrzymasz 1 PZ
5. Sekretna wiadomość – jeśli któryś z 3 wybranych przez Ciebie modeli dojdzie do bezpośredniego kontaktu z magiem przeciwnika to automatycznie przekaże mu wiadomość i otrzymasz 1 PZ
6. Wziąć zakładnika – jeżeli któryś z twoich modeli jest w zwarciu z modelem przeciwka na koniec gry, a w zasięgu 3 cali nie ma innego przeciwka, uznajemy że został pojmany i otrzymujesz 1 PZ (jeśli go zabijesz to nie otrzymujesz PZ).
7. Chronić maga – jeśli Twój mag przeżyje grę z połową lub więcej życia to dostajesz 1 PZ
8. Bronić terytorium – jeśli posiadasz przynajmniej 3 modele w swojej strefie rozstawienia (6 cali) na koniec gry to dostajesz 1 PZ
9. Przejąć terytorium - jeśli posiadasz przynajmniej 3 modele w strefie rozstawienia przeciwnika (6 cali) na koniec gry to dostajesz 1 PZ
Wygrywa ten kto na koniec gry ma więcej Punktów Zwycięstwa.
Do gry kampanijnej wystarczy tylko PZ wymienić na koniec gry na skarby.
Exp tylko za czary 20 pkt. i 25 pkt. za każdy PZ.
Mag nie ginie „Dead” to zawsze „Permanent Injury” + „Close Call”. Reszta bez zmian.
Mike kiedy testujemy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Czw 18:53, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majk
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:02, 19 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wyglada dobrze, nie ma jakis autopickow na misjach, strategie losowka czyli tez ok. Mozna zagrac na ukryte misje, bedzie ciekawiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|