Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Frostgrave home rules

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:04, 17 Sie 2016    Temat postu: Frostgrave home rules

Bardzo fajna propozycja zmian
[link widoczny dla zalogowanych]

Coś w podobie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiele postów na necie lub modyfikacji zasad mówi o zakończeniu, które w podstawowych zasadach jest średnie:
1. Albo kogoś wybijesz - to może trwać pól wieczoru
2. Albo wszystkie skrzynki zejdą ze stołu - to może trwać 15 min bez żadnej walki

Żadna z tych opcji nie jest zbyt ciekawa. wystarczy to zmienić na ilość tur i już wyrównuje to średnią długość gry.

Zapraszam do lektury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:53, 19 Sie 2016    Temat postu:

Standardowa gra:
1. Wybrać i rozstawić teren (naprzemiennie po rzucie kto pierwszy)
2. Ustalić wielkość punktową rozgrywki
3. Ustalić rozstawienie poprzez rzut kością
1-12 standard 6 cali od krawędzi
13 standard 6 cali od środka
14-17 po skosie 6 cali od rogu
18-20 po skosie 18 cali od rogu i 9 cali od krawędzi
4. Wylosuj strategie
5. Każdy gracz losuję 3 misję i wybiera 2
6. Rzut na inicjatywę (kto wybiera stronę, zaczyna rozstawianie oraz grę)
7. Rozstaw modele (wszystkie na raz)
8. Przejęcie inicjatywy na 20
Gra trwa max 6 tur, z czego 6 tura jest po rzucie 11+.

Strategie:
1. Zabić wszystkich – Drużyna, która wyeliminuje większą liczbę przeciwników dostaję 1 Punkt Zwycięstwa.
2. Terytorium pod kontrolą – Drużyna, która kontroluję większą liczbę ćwiartek stołu dostaję 1 Punkt zwycięstwa (model musi być dalej niż 6 cali od środka stołu i nie może na raz kontrolować 2 ćwiartek).
3. Zabezpieczyć obiekt – Drużyna, która posiada więcej modeli od przeciwnika w zasięgu 6 cali od ważnego obiektu na środku stołu na koniec gry dostaję 1 Punkt Zwycięstwa
4. Przejąć teren przeciwnika – Drużyna, która posiada więcej swoich modeli na połowie przeciwnika na koniec gry niż sam przeciwnik dostaję 1 Punkt Zwycięstwa.
5. Złoto głupców – Drużyna, która będzie kontrolować więcej znaczników skarbów na koniec gry dostaje 1 Punk Zwycięstwa (dowolnie naprzemiennie rozmieść 3 znaczniki skarbów na linii środkowej stołu, model który na koniec gry się z nim styka i nie jest związany walką uznaję się za kontrolujący).
6. Przejąć bazę – Drużyna, którą na koniec gry kontroluje bazę przeciwnika dostaję 1 Punkt Zwycięstwa (baza musimy być oznaczona poprzez znacznik i umiejscowiona w 6 calach od rogu bądź krawędzi z której wychodzi drużyna, kontrola polega na posiadaniu większej liczbie modeli w 3 calach od znacznika bazy, nawet w walce).

Misje:
1. Byle do przodu – jeśli twój mag na koniec gry jest w strefie rozstawienia przeciwka do dostajesz 1 PZ
2. Zemsta – jeśli Twój mag zabije maga z wrogiej drużyny to dostajesz 1 PZ
3. Zabij jak najwięcej – jeśli któryś z twoich modeli wyeliminuje 3 modele przeciwnika to dostaniesz 1 PZ
4. Trędowaty – wybierz jeden swój model, który jest trędowaty, jeśli przeciwnik go zabije w 3 calach od wrogiego maga to się mag zarazi, a ty otrzymasz 1 PZ
5. Sekretna wiadomość – jeśli któryś z 3 wybranych przez Ciebie modeli dojdzie do bezpośredniego kontaktu z magiem przeciwnika to automatycznie przekaże mu wiadomość i otrzymasz 1 PZ
6. Wziąć zakładnika – jeżeli któryś z twoich modeli jest w zwarciu z modelem przeciwka na koniec gry, a w zasięgu 3 cali nie ma innego przeciwka, uznajemy że został pojmany i otrzymujesz 1 PZ (jeśli go zabijesz to nie otrzymujesz PZ).
7. Chronić maga – jeśli Twój mag przeżyje grę z połową lub więcej życia to dostajesz 1 PZ
8. Bronić terytorium – jeśli posiadasz przynajmniej 3 modele w swojej strefie rozstawienia (6 cali) na koniec gry to dostajesz 1 PZ
9. Przejąć terytorium - jeśli posiadasz przynajmniej 3 modele w strefie rozstawienia przeciwnika (6 cali) na koniec gry to dostajesz 1 PZ

Wygrywa ten kto na koniec gry ma więcej Punktów Zwycięstwa.

Do gry kampanijnej wystarczy tylko PZ wymienić na koniec gry na skarby.
Exp tylko za czary 20 pkt. i 25 pkt. za każdy PZ.
Mag nie ginie „Dead” to zawsze „Permanent Injury” + „Close Call”. Reszta bez zmian.

Mike kiedy testujemy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Czw 18:53, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majk




Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:02, 19 Sie 2016    Temat postu:

Wyglada dobrze, nie ma jakis autopickow na misjach, strategie losowka czyli tez ok. Mozna zagrac na ukryte misje, bedzie ciekawiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:05, 19 Sie 2016    Temat postu:

Nie napisałem tego, ale o to mi chodziło, musza byc ukryte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin